Tim Willits az id Software-től még nem tett le a Rage digitális formában történő megjelenéséről, és (csak elméletei síkon) szóba jött az is, hogy a Steamen lesz kapható a játék -- ami furcsa volna, hiszen a kiadó EA-nek is van egy saját, erre szakosodott részlege. A hezitálás fő oka, hogy továbbra sem tudják, mekkora adathordozó szükségeltetik a játékhoz, de Carmack szerint túl nagy lesz ahhoz, hogy letölthető legyen.
A 1up.com által készített interjúból kiderült az is, hogy a játék már többé-kevésbé kilépett a prototípus fázisból, de még mindig van mit babrálni a fizikai rendszerrel, és még számos pályát is fel kell építeni, nem is beszélve a karakterekről. Jelenleg a fejlesztők a játék kooperatív játékmenetére koncentrálnak, és arra, hogy a játékosok a lehető legjobb élményt kapják.
Jó hír azoknak, akik szeretnek átalakítgatni, (moddolni), hogy a játék megjelenésével egy időben érkezik egy modkészlet is, ami az id Studio nevet kapta. Ez a különálló program magában foglalja többek között az animációk, a karakterek és pályák felépítéséhez szüksége minden eszközt, és Tim Willits ígérete szerint nem okoz majd nagy nehézséget a használata.
Végezetül, íme a játék alaptörténete:
Egy túlélőt alakítunk, akit a múltban egy földalatti bunkerben, egy úgynevezett „cryo-ark”-ban helyeznek el. Az eredeti terv szerint, miután a becsapódás után újra lakhatóvá válik a felszín, a bunkerben élő emberek feljönnek, és együttműködve újraépítik a társadalmat. Azonban a becsapódást a vártnál többen élték túl, és ők már megépítették a maguk társadalmát, kormányzat és törvények nélkül. A játék kezdetén szembesülnünk kell azzal, hogy a világ sokkal veszélyesebb és durvább, mint amire számítottunk. Telepesek, mutánsok, és banditák csoportjai mind a hatalomért versengnek.
A játék elején az első feladatunk az lesz, hogy megtanuljuk túlélni, majd együttműködni a telepesekkel, akiket a mutánsok és a banditák elleni harcban kell segítenünk, végül pedig egy kis csoport tagjaként fogunk harcolni a rejtélyes Authority néven ismert szervezet ellen, amely a teljes uralmat szeretné megszerezni.
A 1up.com által készített interjúból kiderült az is, hogy a játék már többé-kevésbé kilépett a prototípus fázisból, de még mindig van mit babrálni a fizikai rendszerrel, és még számos pályát is fel kell építeni, nem is beszélve a karakterekről. Jelenleg a fejlesztők a játék kooperatív játékmenetére koncentrálnak, és arra, hogy a játékosok a lehető legjobb élményt kapják.
Jó hír azoknak, akik szeretnek átalakítgatni, (moddolni), hogy a játék megjelenésével egy időben érkezik egy modkészlet is, ami az id Studio nevet kapta. Ez a különálló program magában foglalja többek között az animációk, a karakterek és pályák felépítéséhez szüksége minden eszközt, és Tim Willits ígérete szerint nem okoz majd nagy nehézséget a használata.
Végezetül, íme a játék alaptörténete:
Egy túlélőt alakítunk, akit a múltban egy földalatti bunkerben, egy úgynevezett „cryo-ark”-ban helyeznek el. Az eredeti terv szerint, miután a becsapódás után újra lakhatóvá válik a felszín, a bunkerben élő emberek feljönnek, és együttműködve újraépítik a társadalmat. Azonban a becsapódást a vártnál többen élték túl, és ők már megépítették a maguk társadalmát, kormányzat és törvények nélkül. A játék kezdetén szembesülnünk kell azzal, hogy a világ sokkal veszélyesebb és durvább, mint amire számítottunk. Telepesek, mutánsok, és banditák csoportjai mind a hatalomért versengnek.
A játék elején az első feladatunk az lesz, hogy megtanuljuk túlélni, majd együttműködni a telepesekkel, akiket a mutánsok és a banditák elleni harcban kell segítenünk, végül pedig egy kis csoport tagjaként fogunk harcolni a rejtélyes Authority néven ismert szervezet ellen, amely a teljes uralmat szeretné megszerezni.
"Az eredeti terv szerint, miután a becsapódás után újra lakhatóvá válik a felszín"
minek a becsapódása? egy fingé? a mir űrállomásé? vagy valami másé?
Így van, haladnak az anarchia felé, az nagyon jó, nem kell nekünk se kormány, se rendőrség, se törvények, egymást segítve éljük a mindennapjainkat, és nem pedig káoszt csinálunk, ahogy sokan félreértelmezik ezt a szót...szép álom, mi? kell még hozzá vagy 6-700 év, mire meg lehet csinálni
Meg az id tud úgy is ütős gameket összerakni hogy azoknak nincsen olyan Ominózus sztorija.
Az biztos hogy még egy pár évet kell vele várni.
De szerintem itt sem a sztoritól fogunk hanyatt vágódni - a Doom-oknál sem volt így. Bár Carmack-ék szerint ugye a Rage a változások játéka lesz, hiszen szakítanak a sötét, szűk helyszínekkel, meg a túlzott darkossággal, és egy mindenki számára "elérhető" játékot akarnak. Szóval lehet, hogy a sztori is végre Oscar-díjat nyer .