A Quake böngészőből játszható verziója rögtön a megjelenését követően sokak tetszését elnyerte, s még most is sokan ezt választják, ha egy kis lövöldözésre vágynak, elvégre a cucc a jól ismert, pörgős játékmenetet nyújtja, gyakorlatilag bármilyen gépen képes futni és persze ingyenes -- legalábbis a nagy része az.
A Bethesda ma bejelentette, hogy a Quake Live prémiumszolgáltatásokkal bővül: évente 24 dollárért egy Freeze Tag nevezetű játékmódot és 20 exkluzív pályát kapunk, valamint lehetőséget arra, hogy klánt alapítsunk, vagy csatlakozzunk legfeljebb öt már létező csapathoz. Ha ennyi azonban nem elég, évi 48 dollárért -- az előbb leírt lehetőségek mellett -- egy saját szervert is létrehozhatunk, amelynek beállíthatjuk a helyét, a játékmódokat és azt is, hogy ki léphet be.
Természetesen aki nem akar fizetni, az továbbra is ingyenesen játszhat a jelenlegi játékmódokban és pályákon.
A Bethesda ma bejelentette, hogy a Quake Live prémiumszolgáltatásokkal bővül: évente 24 dollárért egy Freeze Tag nevezetű játékmódot és 20 exkluzív pályát kapunk, valamint lehetőséget arra, hogy klánt alapítsunk, vagy csatlakozzunk legfeljebb öt már létező csapathoz. Ha ennyi azonban nem elég, évi 48 dollárért -- az előbb leírt lehetőségek mellett -- egy saját szervert is létrehozhatunk, amelynek beállíthatjuk a helyét, a játékmódokat és azt is, hogy ki léphet be.
Természetesen aki nem akar fizetni, az továbbra is ingyenesen játszhat a jelenlegi játékmódokban és pályákon.
A BF, a CS meg a többi ilyen úgy épül fel, hogy meccs előtt választod ki / veszed meg a felszerelésed, fegyvered (akár a játék közben szerzett "pénzből"), meg külön kasztok vannak, stb. Ezt a rendszert a kapzsi kiadók továbbfejleszthetik, hogy ha fizetsz, akkor erősebb fegyvert is választhatsz, erősebb páncélt, több pénzed lesz a játékban, akármi.
A Quake és UT nem így működik. Itt nincs felszerelés meg fegyver, amit a karakteredre aggatsz. Nincs semmiféle karakter-medzsment. Minden a pályán van. Power-upok, fegyverek, "medikit"-ek, minden a pályán spawnol megadott helyeken.
Teljesen az alapjaiban más a játék, ezt akarom elmagyarázni. Itt a fizetős maximum plusz contentet fog kapni, előnyöket semmiképp. Már csak azért sem, mert a Quake Live egy kompetetív (verseny)játéknak készült (lásd a sok bajnokságot, pedig még csak béta volt!), nem pedig egy 10 éveseknek tervezett játszótér, mint a Battlefield Heroes, ahol mindenféle vicces ruhákat tudsz magadnak vetetni anyuval az OP fegyvereken kívül.
Ez egyszerűen nem ilyen és kész. Nem egy ilyen játék.
Játszottál már valaha Quake-kel vagy UT-vel?
Most nagyon sok játékost felhúzott ez az új szolgáltatás dolog, de én nagyon örülök, hogy végre ezt is elérte a játék. Nem is értem, mi a problémájuk. A játék továbbra is ingyenes ugyanabban a formában, mint ahogy eddig volt, és hátrányod sincs a fizetősökkel szemben.
Szaki, itt ilyen nem fordulhat elő, hiszen egyáltalán nem tudsz fegyvereket vagy páncélokat vásárolni, Quake-ben semmi ilyen inventory dolog nincs és nincsenek ilyesmi itemek.
A BFH ugye arra épül, hogy a játékban szerzett pontokat elköltöd cuccokra meg és valós pénzért meg jobbat kapsz, ami szemétség.