Nagyon jól tudjuk, hogy a Project CARS a legmodernebb technológiai megvalósítások mellett hozza majd el nekünk a szinte tökéletes autóvezetési élményt -- ez azonban csak a PC igaz. Mi van azokkal, akik konzolon szeretnének játszani a Slightly Mad Studios nagy dobásával, hiszen gyengébb platformon kellene hasonló módon domborítania a játéknak?
Nos, a csapat azt mondta, hogy a végleges termékkel az 1080p felbontást és a 60 fps-t célozzák meg PS4 ÉS Xbox One konzolon -- de egyelőre ez csak cél. A játék tervezője, Andy Tudor elmondta, hogy a fejlesztés menete elég hektikus tud lenni, sok dolog nem működik, de a munkálatok végét mindig az optimalizálás tölti ki, ugyanis tudják, hogy a versenyjátékok rajongóinak nagyon fontos, hogy meglegyen a 60 fps.
Megtudtunk továbbá egy kis érdekességet is, mégpedig azt, hogy a fizika modellezése másodpercenként 600 alkalommal frissül, a kontrollerből érkező jeleket pedig másodpercenként 250-szer figyeli a játék. Ez Tudor szerint sokkal-sokkal több, mint amennyit más, konkurens játékok végeznek.