A szimulátorokkal foglalkozó DigiProst YouTube-csatorna közzétett egy videót, amin a Project CARS-t és a Gran Turismo 6-ot hasonlítják össze. Oké, a grafikai különbségek teljesen érthetők, hisz a két játékot egy teljes hardvergeneráció választja el egymástól, de a fizikai- és hangeffekteknek azért nem kellene, hogy ilyen távol essenek egymástól, hisz a GT6 a PS3 legfontosabb autós játékának számított. A videón egy BMW M3-as száguld esőben a Brands Hatch nevű pályán.
Project CARS kontra Gran Turismo 6, 1. menet!
Egy meglehetősen pontos összehasonlító videó érkezett a Project CARS és a GT6 különbségeinek bemutatása végett.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Project CARS megjelenés:
2015
Project CARS gépigény:
CPU: 2660 MHz,
RAM: 4096 MB,
VGA: 1024 MB,
HDD: 20 GB
A másik meg, ARMA. Igen tényleg túl van hypeolva.... Aki COD-okkal és társaival játszik annak biztos nehéz. FPS-ből meg ha tetszik ha nem, az a szimulátor ha 1 golyótól alulról szaglászod az ibolyát, ez az életben is így van (elég szűk rétegnek kell ilyen játék azért, tegyük hozzá, én se szeretem az ARMA-kat). Witcher 3, tényleg túl van hype-olva. Végül is, csak az egyik legjobb RPG széria záró epizódja lesz, de semmi baj. (akció/RPG, de szerintem ez most pont lényegtelen). A történetéért szeretjük a Witcher játékokat és nem az újító játékmenet miatt. Ahogy ezért szerettük a Mass Effect-eket is vagy ép a Dragon Age-eket (na meg KOTOR... ne is említsem). Persze volt ami hozott újat, de még is a sztori miatt emlékszünk rájuk, és azért játsszuk őket.
PC-t meg miért is használok. Ja várj mint az előbb írtam CAD alkalmazások, biztos ismered őket. Ha meg már vennem kellett egyszer egy méreg drága laptopot, mert persze az asztali gépet nem hurcolhatom A-ból B-be, akkor nem valószínű hogy veszek mellé egy konzolt. Tökéletesen elvagyok vele, filmet tudok nézni, játszani szintén. Ha meg konzol kell, kölcsön kérem. És élni is szoktam a lehetőséggel. Még mindig nem nézem le a konzolt, még mindig nem a PC a Master Race és még mindig leszarom hogy ki melyik táborhoz tartozik. Egyrészt az a lényeg hogy kikapcsolódjon az ember, azért játszik. Más részt tökmindegy min. A következő meg az hogy utálom mikor A tábor B tábornak esik. Azt meg meg se említsem hogy ha valamiben hiba van és ami rossz, vagy épen csak túl értékelt annak hangot adok legyen az bármelyik platformon. Pl. PC-n egyenesen utálom a COD-ot, egy agyon hype-olt valami ami minden évben ugyan az. Sőt ezeket Goat Simulator és társait is kerülöm, jó poén 10 percig, de ennyi. Úgy hogy ne hidd azt hogy fanboy vagyok, mert azzal tévedsz, óriásit.
De tudod kinek a pap, kinek a papné. ;) Nem vagyunk egyformák.
Az meg hogy kevesebb pontot kapnak a PC-s játékok állítás már ott megbukik hogy metán pl. az Assetto Corsa 85-ön áll. Míg mondjuk a GT6 csak 81-en. De én hibám, kifelejtettem hogy pl. a multi platform Shift-eket jobban fikázták a játékosok. Hol ott messze nem voltak annyira rosszak, SŐT. De mint írtam saját tapasztalataim alapján gondolom úgy hogy 1-1 konzolos játék túl van hypeolva, és sokszor túl van értékelve, mind kritikusok mind pedig játékosok által. És totál mindegy milyen platformot használok napi szinten (PC amúgy, mivel az Xbox-on még mindig nem tudok AutoCAD-et használni...), mivel konkrétan nincs platform amin ne játszottam volna már jó pár órát. Így nyilván ismerem az egyes játékokat. Sőt egyik kedvencem a Last of Us, pedig az PS3-as cím még bónuszba .....
Az meg hogy kevesebb pontot kapnak a PC-s játékok állítás már ott megbukik hogy metán pl. az Assetto Corsa 85-ön áll. Míg mondjuk a GT6 csak 81-en. De én hibám, kifelejtettem hogy pl. a multi platform Shift-eket jobban fikázták a játékosok. Hol ott messze nem voltak annyira rosszak, SŐT. De mint írtam saját tapasztalataim alapján gondolom úgy hogy 1-1 konzolos játék túl van hypeolva, és sokszor túl van értékelve, mind kritikusok mind pedig játékosok által. És totál mindegy milyen platformot használok napi szinten (PC amúgy, mivel az Xbox-on még mindig nem tudok AutoCAD-et használni...), mivel konkrétan nincs platform amin ne játszottam volna már jó pár órát. Így nyilván ismerem az egyes játékokat. Sőt egyik kedvencem a Last of Us, pedig az PS3-as cím még bónuszba .....
Viszont ha objektíven nézzük a dolgokat, és nem részrehajlóan akkor látszik hogy a GT6 (és most mind PS fanboy le fog hurrogni...) egy agyon hypeolt, túl értékelt vacak. A grafika akkoriban szép volt, persze. Hozta a szintet, kb. De az összes többi nem állt össze benne. Sebesség érzet a nullával volt egyenlő, majdnem ugyan olyan volt 50-el hajtani mint 200-al. A fizika is sokszor pocsék volt. A hangokról nem is beszélve. PS3 egyik húzó címe volt így egyértelmű volt hogy muszáj jó pontszámokat adni neki mindenhol, mert el kell adni.
De ugyan ez volt a helyzet az Xbox-on a Forza-val is. Csak talán az egy paraszt hajszállal jobb volt. Bár a fizika ott is nevetséges volt. Emellett sokszor pl. PC-s címeket fikáztak, lehúztak vagy kevesebb pontszámot kaptak. Pedig sokszor jobbak voltak. Gondolok most itt a Shift játékokra, amit mindenki dicsért is meg szidott is (nem szimulátor, stb trallala). És mondom ezt úgy hogy mindegyikkel játszottam. És a Shift 1-2 volt a legközelebb a szimulátorhoz (természetesen segítségek kikapcsolva, azokkal neki se kezdtem).
Most a Project Cars az ami véleményem szerint jó nagyon, na meg az Assetto Corsa.
A Driveclub meg szép, igen és kb ennyi is a játék. Az egy fél-sim. Nincs túl sok keresni valója ilyen téren egy Project Cars-al vagy Assetto Corsa-val szemben. Amikben azért ha nem használsz semmilyen segítséget akkor igen csak tekergetheted a kormányodat.
És mind ezt elvakultság nélkül, nem részre hajlóan. Mindegyik szériához illetve játékhoz volt szerencsém. Forza-ból és GT-ból is az aktuálisakhoz is. Az új részeknél már jobb azért a helyzet. De még mindig nem igazán nevezném szimulátoroknak őket, részemről legalábbis.
Viszont ha objektíven nézzük a dolgokat, és nem részrehajlóan akkor látszik hogy a GT6 (és most mind PS fanboy le fog hurrogni...) egy agyon hypeolt, túl értékelt vacak. A grafika akkoriban szép volt, persze. Hozta a szintet, kb. De az összes többi nem állt össze benne. Sebesség érzet a nullával volt egyenlő, majdnem ugyan olyan volt 50-el hajtani mint 200-al. A fizika is sokszor pocsék volt. A hangokról nem is beszélve. PS3 egyik húzó címe volt így egyértelmű volt hogy muszáj jó pontszámokat adni neki mindenhol, mert el kell adni.
De ugyan ez volt a helyzet az Xbox-on a Forza-val is. Csak talán az egy paraszt hajszállal jobb volt. Bár a fizika ott is nevetséges volt. Emellett sokszor pl. PC-s címeket fikáztak, lehúztak vagy kevesebb pontszámot kaptak. Pedig sokszor jobbak voltak. Gondolok most itt a Shift játékokra, amit mindenki dicsért is meg szidott is (nem szimulátor, stb trallala). És mondom ezt úgy hogy mindegyikkel játszottam. És a Shift 1-2 volt a legközelebb a szimulátorhoz (természetesen segítségek kikapcsolva, azokkal neki se kezdtem).
Most a Project Cars az ami véleményem szerint jó nagyon, na meg az Assetto Corsa.
A Driveclub meg szép, igen és kb ennyi is a játék. Az egy fél-sim. Nincs túl sok keresni valója ilyen téren egy Project Cars-al vagy Assetto Corsa-val szemben. Amikben azért ha nem használsz semmilyen segítséget akkor igen csak tekergetheted a kormányodat.
És mind ezt elvakultság nélkül, nem részre hajlóan. Mindegyik szériához illetve játékhoz volt szerencsém. Forza-ból és GT-ból is az aktuálisakhoz is. Az új részeknél már jobb azért a helyzet. De még mindig nem igazán nevezném szimulátoroknak őket, részemről legalábbis.
3 élsimítás sincs szóval nem is fut full grafon... (gondolom ps4)
meg hát tényleg 2 külön világ , egyértelmű hogy melyik a reálisabb ....