A From Dust személyi számítógépes átirata számos ponton hagy kívánnivalót maga után, s ennélfogva nem valami csábító. Az egyik probléma a másolásvédelmi eljárás körüli kavarodásban keresendő: a Rock Paper Shotgun című játékosblog tapasztalatai szerint folyamatos internetkapcsolat kell a játék futtatásához, a Ubisoft azonban közölte, hogy elegendő csak egyszer, a játék indításakor bejelentkezni a rendszerükben, s onnantól kezdve lehet offline módban játszani, pont úgy, mint a Driver: San Francisco esetében.
A játékkal kapcsolatos másik probléma a portolás minősége: a felhasználók számos bugot találtak, előfordult, hogy a menü nem töltött be rendesen, valamint a játék maximum 30 FPS-sel tud futni, ablakos üzemmódban nem használható a legnagyobb felbontás, korlátozottak a grafikai beállítások és még élsimítás sincs, egyszóval nagyon gyenge, összecsapott lett az átirat, olyannyira, hogy a Valve vissza is adta néhány panaszkodó vásárlónak a pénzét.
A From Dust egyébként a Ubisoft legsikeresebb XBLA-játéka, megelőzve a Beyond Good & Evilt, a Scott Pilgrim vs. the World: The Game-et és a Teenage Mutant Ninja Turtlest.
„A From Dust elindításakor internetkapcsolat kell; győződjön meg arról, hogy működik a kapcsolata, mikor elindítja a játékot! Miután bejelentkezett, és működik a játék, már nem szükséges az internetkapcsolat arra az időre, amíg játszik, így a kapcsolatot bonthatja, és offline módban játszhat.”
A játékkal kapcsolatos másik probléma a portolás minősége: a felhasználók számos bugot találtak, előfordult, hogy a menü nem töltött be rendesen, valamint a játék maximum 30 FPS-sel tud futni, ablakos üzemmódban nem használható a legnagyobb felbontás, korlátozottak a grafikai beállítások és még élsimítás sincs, egyszóval nagyon gyenge, összecsapott lett az átirat, olyannyira, hogy a Valve vissza is adta néhány panaszkodó vásárlónak a pénzét.
A From Dust egyébként a Ubisoft legsikeresebb XBLA-játéka, megelőzve a Beyond Good & Evilt, a Scott Pilgrim vs. the World: The Game-et és a Teenage Mutant Ninja Turtlest.
Egyet értek veled ha,PC-n írják meg a játékot akkor mért nem lehet egyből PC-re optimizálni?Kész röhej hogy,megírják Pc-n Xbox360-ra aztán ugyanazt az alkotást átportolják Pc-n,PC-re optimizálva.Szerintem meg 4-5 év múlva a PC el fog tűnni a játékpiacról mint platform mert,egyre nagyobb teljesítményű konzolokat fognak kiadni,meg a játékfejlesztők konzolra fognak fejleszteni mert,a konzolokra nem tudnak játékot hamisítani ezért jövedelmezőbb ha,konzolra fejlesztenek.
Valóban? Mit nem mondasz...
Ha elolvasod a hozzászólásomat látni fogod, hogy én egészen másról beszélek...
Pc-n írnak meg minden játékot
A rossz port nagyon el tudja rontani a játékélményt, bár ez nálam inkább a rosszul optimalizáltságot jelenti (persze még ezer dolgot el lehet rontani).
Elhallgass te bolond, a PC GURU oldalán igenis kiállok a pc-s játékostársadalomért