Az első meglepetés az volt, hogy a demonstráció során Postal Dude barátunkat külső nézetben kellett terelgetni. Arról nem szól a fáma, hogy ez a fix nézet, vagy át lehet-e majd váltani FPS-be is igazság szerint amúgy én nem bánom ezt a váltást, így jobb lehetőség lesz gyönyörködni Dude akcióiban és elmebeteg fegyvereiben. Apropó fegyver: a játék nem nélkülözi ezúttal sem a botrányos arzenált, a bemutatóban egy badger saw szerepelt, magyarra fordítva borzfűrész. Ez nem más, mint egy hatalmas borz, melyre a láncfűrészhez hasonló fogantyúk vannak szerelve; az állatka igen hatásosan és gyorsan képes lerágni bárki fejét. Hasonló meglepetésekre számíthatunk még csakúgy, mint vezethető járművekre, melyek vonatkozásában a főtervező Vince Desi elmondta, hogy ezek is a borzfűrészhez hasonló beteg szerkezetek lesznek.
A játékban nemcsak Dude komát terelhetjük majd, lesz egy új főhős is, Postal Babe, akit a franchise csajcsapatába tartozó Jennifer Walcott Playboy-nyusziról mintáztak (fent balra). Az egyjátékos mód ezúttal csupán három nehézségi szinten lesz játszható: Jó (csatlakozz a rendőrséghez), Rossz (légy korrupt zsaru), és Beteg (egyelőre titok). Ezúttal l oktatópálya is helyet kap a csomagban, ugyanis a fejlesztők a visszajelzésekből rájöttek, hogy sok (egységsugarú, 1.0-ás...) játékosnak nem sikerült ráhangolódnia a Postal nyílt játékvilágára, mechanizmusára. Ahogy arról korábban már volt szó, jó bár híresség aláírt, így megjelenik a játékban, és persze Gary Coleman is tiszteletét teszi egy rövid, ám annál emlékezetesebb szerepben. A cuccba 150 egymástól különböző karaktermodell került, és több ezer sornyi dialógus fog elhangzani dühöngésünk közben (ajánlom figyelmetekbe galériánkat, remek koncepciórajzokkal bővült!).
A külsőségekről a kollégák felsőfokban beszéltek. Mint ismert, a Postal III motorja a Source, ám lényegesen különbözik a Valve eme erőművén alapuló más játékoktól, és persze magától a HL2-től is, elsősorban abban, hogy a való élet jelenik meg a játék univerzumában, ami ugye többek között a textúrákban, fény/árnyék hatásokban, fizikában manifesztálódik. A környezet nagy része interaktív, manipulálható, a demóban például egy bolt polcán lévő üvegeket egyenként lehetett lelövöldözni, és azok realisztikusan, nem letárolt animációval törtek ripityára.
Vince Desi szerint a játék előreláthatólag 2008 negyedik
negyedévében vagy 2009 elején jelenhet meg. Addig is mindenki szíves figyelmébe
ajánlja (vegyük ezt újabb polgárpukkasztásnak...) Uwe Boll filmhentes és
-mészáros októberben debütáló Postal-moziját; a külhoni zsurnaliszták
elmondták, lehetőségük nyílt megtekinteni a film első két percét, és
garantálják: a nyitószakasz a legutóbbi idők filmtörténelmének legtöbb
beszédtémát kiváltó képsora lesz...
Jön? nem jön? mi lesz?
Már lassacskán vége a 2010-es évnek is....egy kicsit nagyon várom
Biztos jó lesz a 3 is. Én mindenesetre várom...
Annak viszont már kevésbé, hogy nagyon messze van a megjelenés
Én várom, nagyon is, fel is írom a várólistámra. A II.-kal kapcsolódtam be a Postal-ba (konkrétan: Share the Pain), és nagyon bejött. Nem azért, mert gagyi sztorija van, vagy mert lehet benne agyatlanul mészárolni (bár ezek miatt is), hanem legfőbbképp azért, mert szerintem marha nagy poén! Kifigurázz az "agresszív videojátékok" ellen tüntetőket, görbe tükröt mutat (elsősorban az amcsi) társadalom felé!
A Source motor úgy gondolom, csak dobhat az idiótáskodáson. Hiszen ezt már a Garry's mod-ban is láthattuk, milyen jól megye eme engine-nel .
Felesleges erőszak? Az... De ahogy Postal Dude mondt a II. részben néhány füves cigi után: "Lehet, hogy ez káros? De k***ra jól esik!" .
Már alig várom a vérengzést. Még jó, hogy kedvenc ügyvédünk a sárgaházban csücsül.
Ez a játék nagyon durva, beteg... Az első kettő rész kimaradt az életemből... De lehet ezt kipróbálom