- Szeptemberben bejelentette a PlayStation Classic Minit a Sony
- Michael Pachter szerint a konzol remekül fog teljesíteni
- A játékipari elemző szerint több milliós nagyságrendben fogy majd a konzol
Szeptember vége felé jelentette be a Sony a PlayStation Classic Mini érkezését, mellyel első látásra a Nintendo által a NES és a SNES segítségével kitaposott úton indultak meg ők is. A decemberben érkező konzol két kontrollerrel és előre telepített klasszikus játékok hadával kerül majd a boltokba, olyan címekkel játszhatunk majd rajta, mint a Final Fantasy VII vagy a Tekken 3.
Az biztos, hogy a hír hallatán sokan felkapták a fejüket, és így látja ezt a merész jóslatairól híres játékipari elemző, Michael Pachter is, aki szintén megszólalt a témában. Pachter igen fényes jövőt jósolt a PlayStation Classicnak: szerinte több milliós eladásokat láthatunk majd csak az idei ünnepi szezonban, és a Sony utána is el fog passzolni évi 2-3 milliót a konzolból, amennyiben folytatja annak a gyártását. Kitért továbbá a PS4-es eladásokra is: szerinte ezeket nem fogja befolyásolni a PlayStation Classic színre lépése, hiszen a Classic célközönsége jó eséllyel már rendelkezik PS4-el is.
Ha nagyon jó lesz a kínálat akkor még én is elgondolkozom rajta, bár az ára kissé magas!
Például ha 2000-ben képesek voltak egy ONI-t csinálni, onnantól nem értem, hogy lassan 18 éve miért olyan sz@r minden verekedős játék. Abban komplexebb bunyó volt ( pedig egy TPS akció játék volt, komoly történettel ), mint bármiben manapság.
Vagy a 2008-as Mass Effect óta nem értem, hogy van pofája a cristal dinamics-nak kijönni egy olyan silány, igénytelen és főleg méltatlan sz@rral, mint az újkeletü tomb raider ?! Ez egy olcsó visual novella, egy gagyi COD klón az idióta előre scriptelt játékmenetével és a frusztráló és tök felesleges QTE szekvenciákkal... Annyira gáz, hogy amikor jumpscare-s ( nevetséges ) jelenetekkel traktál, még az időt is lelassítja, nehogy szerencsétlen játékos ne tudjon lelőni egy tőlr 5 méterre bespawnoló ellenséget.
Szóval jah, kell a retró, kell a boldogság-hormon... :)
Például ha 2000-ben képesek voltak egy ONI-t csinálni, onnantól nem értem, hogy lassan 18 éve miért olyan sz@r minden verekedős játék. Abban komplexebb bunyó volt ( pedig egy TPS akció játék volt, komoly történettel ), mint bármiben manapság.
Vagy a 2008-as Mass Effect óta nem értem, hogy van pofája a cristal dinamics-nak kijönni egy olyan silány, igénytelen és főleg méltatlan sz@rral, mint az újkeletü tomb raider ?! Ez egy olcsó visual novella, egy gagyi COD klón az idióta előre scriptelt játékmenetével és a frusztráló és tök felesleges QTE szekvenciákkal... Annyira gáz, hogy amikor jumpscare-s ( nevetséges ) jelenetekkel traktál, még az időt is lelassítja, nehogy szerencsétlen játékos ne tudjon lelőni egy tőlr 5 méterre bespawnoló ellenséget.
Szóval jah, kell a retró, kell a boldogság-hormon... :)