- Immár nagyobbat sebez a PlayerUnknown’s Battlegrounds kék zónája
- Minél messzebb vagyunk a kijelölt játéktértől annál nagyobb a sebzés
- Ez az első szűkítésre még nem igaz
- A változtatásokra azért volt szükség, mert sokan kerülik a kijelölt játékteret
Közeledik a PlayerUnknown’s Battlegrounds 1.0-s verziójának a megjelenése, a fejlesztők pedig ennek megfelelően teljes gőzerővel a játék finomhangolásán, polírozásán dolgoznak. Ennek a folyamatnak a részeként nemrég bejelentették, hogy hamarosan mászhatóvá válnak a tereptárgyak, most pedig a játékmeneten igazítottak egy kicsit az úgynevezett kék zóna sebzésének növelésével. A változtatások egy ideje már megjelentek a tesztszervereken, innentől kezdve pedig az éles játékban is megjelentek.
Ha röviden akarjuk összefoglalni a változásokat, azt mondhatjuk, a kék zóna innentől kezdve annál durvábban sebez, minél távolabb van valaki a kijelölt játéktértől. Fontos viszont megjegyezni, hogy ez az első szűkítésre még nem igaz, mer a fejlesztők szerint unfair lenne a kijelölt játéktértől messzire landolókkal szemben.
A Bluehole célja ezzel a változtatással nem titkoltan az, hogy merészebb, akciódúsabb, a kijelölt játéktéren belüli játékra szorítsa a meccs résztvevőit, és azok ne tudják megúszni a kék zónában sunnyogást. Érdekes változtatás, az biztos, meglátjuk, mennyire sikerül vele megregulázni a játéktéren kívül ügyeskedő alakokat.
· Made all-around stability improvements.
· Fixed an issue with cloth not appearing correctly.
· Fixed an issue causing the game’s initial launch to not appear on the primary monitor.
· Game now closes more smoothly.
· Fix for resolution changing under certain instances.
· Updated EULA.
· Improved Market Purchase flow.
· Fixed Market Server Authentication issues.
Gameplay:
· Fixed an issue with Fortress ownership, caused when the Player died immediately after defeating an Overlord.
· Fixed an issue where Bruz tutorials could break if the bodyguard skill was disabled.
Audio:
· Fix for some players experiencing distorted/corrupted audio.