Kétségtelenül érdekes RTS-nek ígérkezik a Petroglyph új játéka, az Universe at War: Earth Assault, melyben a Földet megszálló idegenekkel kell felvennünk a harcot, ráadásul a szólista kampánysort újszerű többjátékos üzemmód teljesíti ki. Nos, mint kiderült, ez utóbbi játékelem még nagyobb hangsúlyt kap, ugyanis a SEGA bejelentette: a fejlesztőkkel karöltve nekiáll a platformegyesítésnek, azaz implementálja a cuccba a Microsoft GfW-programjának Live Anywhere szolgáltatását, így az PC-s és X360 tulajok együtt harcolhatnak, vagy épp egymást oszthatják a Conquer The World perzisztens, globális pofozkodásában. A petroglyphes srácok elmondták, teljesen nulláról építették fel az újgenerációs konzol irányítási sémáját, hogy minél egyszerűbb legyen a kezelése a gamepad-nyűvők számára is, és most, hogy a külsős cégek közül elsőként lépnek be a keresztplatform még eléggé ismeretlen világába, a fejlesztőknek kiegyensúlyozott játékkörnyezetről és több, izgalmas játékmódról is gondoskodniuk kell, hogy mindkét tábor azonos élményekkel gazdagodhasson. Természetesen az olyan, fejlődésért, sok-sok játékért járó bónuszok, mint a teljesítménydíjazás (achievement), a küzdelmek során elnyert különféle jutalmak, kitüntetések mind a PC-, mind az X360 játékosok számára elérhetők lesznek. Ám az összefeszülésre picit várni kell, ugyanis a tervek szerint a PC-s verzió idén télen, míg a Microsoft konzoljára való jövő év elején jelenik meg hacsak a redmondiak ki nem bulizzák, hogy a SEGA elcsúsztassa a mi változatunkat is pár hónappal, hogy egyszerre debütálhasson a két pakk. Reméljük a legjobbakat...
Platformfüggetlen univerzális háború
Bár a Shadowrun még csak most jelent meg, és egyelőre nem lehet tudni, mennyire vált be a Live Anywhere szolgáltatás, melynek segítségével a PC-s és konzolos tábor egymás ellen vagy egymás mellett küzdhet, a SEGA bejelentkezett a programba.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Universe at War: Earth Assault megjelenés:
2008. március 28.
Universe at War: Earth Assault gépigény:
még nem ismert
ON: Nekem tetszik a konzol vs. pc ötlet, lehetne több ilyen is.
Az olyan emberek miatt mint te nem szertek manapság neten játszani. És az iylenek miatt nem fejlesztik ki az ilyen jó ötleteket hogy xbox és pc ösze legyen kapcsolva. Irhatsz amit akarsz többet ide ugysem nézek be.
A program tényleg elég csunyán fest. Már grafikai szempontból...de tényleg még csak most kezték el.
Mondjak még valamit?
Nem is lehet több hisz konzolra csak agyatlan gamek jönnek ki!!!!!
AVE
PC FOREVER
Mi nyerünk!