Miután alig 24 óra alatt összejött a pénz – a kitűzött 1,1 millión túl további 2 milliót szedtek még össze – a Pillars of Eternity 2: Deadfire-re, a készítők még jobban belevetették magukat a fejlesztésbe. Ennek egyik eredményeképpen most két videót is megnézhetünk, ami eme játék köré épült.

Az elsőre nem érdemes sok szót pazarolni, lényegében magába a játékba enged betekintést, egész pontosan egy új területet nézhetünk meg, méghozzá Neketaka hatalmas városát.

A második videóban kicsit komolyabban is belemászunk a Pillars of Eternity 2: Deadfire kapcsolati rendszerébe – a videóban ezt Josh Sawyer direktor magyarázza el. A kissé szirupos körítés amúgy azért van, mert eredendően eme fejlesztői anyag Valentin napon jelent meg. Nos, ezek szerint a Pillars of Eternity 2-ben szavaink és tetteink fogják meghatározni, hogyan viszonyulnak hozzánk a társaink és az utunkba eső NPC-k.

Például, hogy az egyik társunk imádja az állatokat, mi meg megkínozzuk azokat, nyilván nem fog különösebben megkedvelni minket, sőt, mivel tettünknek híre megy (reputációnk eme szeglete nő), azok az NPC-k sem fognak keblükre ölelni, akik szintén szeretik az állatokat. A kapcsolatok többféle eredményt is hozhatnak a szerelmem és az örök ellenségek végleteken túl például speciális küldetések is megnyílhatnak.