- Phil Spencer drámai generációváltást ígér
- Szerinte a 2D ---> 3D ugrás volt utoljára ekkora
Általános vélekedés, hogy ahogy haladunk előre az időben, úgy tűnnek egyre kevésbé drasztikusnak az egyes konzolos generációváltások. Ez a trend azonban most - legalábbis ideiglenesen egészen biztosan - megfordul, így gondolja leginkább is az Xbox első embere, Phil Spencer, aki drámai ugrást ígér.
Spencer a Twitteren nyilatkozott a témában, ahol azt írja, hogy azóta nem volt annyira jelentős generációváltás, mint a mostani, mióta átléptünk a 2D-s érából a 3D-sbe. Ez leginkább négy tényezőnek lesz betudható: a jelentős ugrásnak a CPU-k teljesítményét, illetve a memóriák sávszélességét tekintve, a még reszponzívabb élményt nyújtó Dynamic Latency Input technológiának, valamint az SSD-k alapkellékké válásának, ami sokak szerint a legfontosabb lesz mind közül.
RT on console will be great. I'm very focused on the work we are doing around Dynamic Latency Input (DLI). In my view the feel of games this upcoming generation will change as dramatically as any since 2D to 3D given CPU upgrade, DLI, memory bandwidth and SSD.
— Phil Spencer (@XboxP3) April 27, 2020