Így látta ezt a Microsoft is, amely az E3 keretében ma bejelentette: Peter Molyneux március 30-a óta a Microsoft Game Studios európai (belső és külsős) műhelyeinek kreatív igazgatója. Új feladatkörét így magyarázta a gamesindustry.biz riportjában:
„E munkakör legfontosabb része, hogy egy olyan valaki, mint én, besétáljon, és azokat az icipici ötletfényeket oly ragyogóvá tegye, amennyire csak lehet, és elérje, hogy mindenki a Microsofton belül világosan megértse, miért készítjük el azokat a címeket, mi az értelmük, és miért fontosak a vállalat egészére nézve.
Azon leszek, hogy azok a fények a legragyogóbbak legyenek. A Rare-nél és más európai stúdióknál dolgozók szuper, szuper okos és kreatív emberek, és én épp annyit fogok tanulni tőlük a játéktervezésről, mint ők tőlem.
Az biztos, hogy nem fogok besétálni, és azt mondani: »ez hülye ötlet, az meg jó«. Inkább azt akarom elérni, hogy a szenvedélyüket éljék ki a munkában, mivel a szenvedély a legfontosabb.”
Az Edge-nek adott interjúban azt is kifejtette, hogy afféle összekötő kapocs is lesz Európa és Redmond között, és segít abban, hogy a cég új innovációi, elsősorban az E3-on leleplezett Natal, eljussanak az eddig leginkább „szigetekként” működő stúdiókhoz.
Molyneux azt is sietett kiemelni, ahogy arról a twitterén is beszámolt, hogy ez a munkakör nem befolyásolja a Lionheadben végzett tevékenységét, tehát ugyanúgy részt vesz a jelenleg ott készülő két játék fejlesztésében, mint eddig.
Személy szerint örülök ennek a lépésnek; számomra izgalmas dolog elképzelni, mi lesz, ha a fent említett angol Rare (Banjo-Kazooie, Viva Pinata), vagy épp a skót Ruffian Games (Crackdown 2) emberei és Molyneux leülnek egy kis „brainstormingra”...
„E munkakör legfontosabb része, hogy egy olyan valaki, mint én, besétáljon, és azokat az icipici ötletfényeket oly ragyogóvá tegye, amennyire csak lehet, és elérje, hogy mindenki a Microsofton belül világosan megértse, miért készítjük el azokat a címeket, mi az értelmük, és miért fontosak a vállalat egészére nézve.
Azon leszek, hogy azok a fények a legragyogóbbak legyenek. A Rare-nél és más európai stúdióknál dolgozók szuper, szuper okos és kreatív emberek, és én épp annyit fogok tanulni tőlük a játéktervezésről, mint ők tőlem.
Az biztos, hogy nem fogok besétálni, és azt mondani: »ez hülye ötlet, az meg jó«. Inkább azt akarom elérni, hogy a szenvedélyüket éljék ki a munkában, mivel a szenvedély a legfontosabb.”
Az Edge-nek adott interjúban azt is kifejtette, hogy afféle összekötő kapocs is lesz Európa és Redmond között, és segít abban, hogy a cég új innovációi, elsősorban az E3-on leleplezett Natal, eljussanak az eddig leginkább „szigetekként” működő stúdiókhoz.
Molyneux azt is sietett kiemelni, ahogy arról a twitterén is beszámolt, hogy ez a munkakör nem befolyásolja a Lionheadben végzett tevékenységét, tehát ugyanúgy részt vesz a jelenleg ott készülő két játék fejlesztésében, mint eddig.
Személy szerint örülök ennek a lépésnek; számomra izgalmas dolog elképzelni, mi lesz, ha a fent említett angol Rare (Banjo-Kazooie, Viva Pinata), vagy épp a skót Ruffian Games (Crackdown 2) emberei és Molyneux leülnek egy kis „brainstormingra”...
Szerencsére ez nekünk csak jot jelent.
A nagy sütögetés közben pedig kiadhatnák a Fable 2-őt végre PC-re is!