A tíznapos Crimefest hatodik napja egy kisebb enyhülést hozott a játék nemrégiben bemutatott, a fegyverek tulajdonságait módosító festéseket feloldó mikrotranzakciós rendszerébe. Ebben eddig külön meg kellett vásárolnunk a 2,2 euróba kerülő fúrókat, amivel aztán kinyithattuk a mintákat rejtő különleges széfeket, mostantól azonban ezeket a fúrókat egyszerű játékkal is megszerezhetjük, az ölünkbe hullhat egy-egy, bár azt még nem tudjuk, hogy milyen gyakorisággal.
Az új rendszer értelmében, ha nem akarunk fizetni, akkor háromszor is szerencsésnek kell lennünk: hiszen először egy széf kell, aztán ehhez egy fúró, majd reménykedhetünk, hogy olyan festés üti a markunkat, ami a nekünk kellő fegyvertulajdonságokat módosítja. Érthető módon tehát a közösség még mindig nem elégedett, és azt kérik, hogy ezeket a módosításokat távolítsák el a fejlesztők.
Ezen kívül a Crimefest egy új pályát is hozott -- na jó, nem új, de egy régi kedvenc, ami a PayDay 2 felhozatalában frissnek számít. Ez a First World Bank heist, ami az első játékból tért vissza, új csendes opciókkal, random elemekkel és beépített segítőkkel kiegészítve.