Második negyedév (április-június):
- The Guild 2: Pirates of The European Seas, a már általunk is beharangozott Guild2 expanzió;
- SpaceForce: Rogue Universe űrszimulátor;
- Project Anderson, a H.P. Lovecraft rajongók által készített shooter (ez adatbázisunkban más címmel szerepel, nem tudjuk, melyik a végleges, a kiadó honlapja nem tud ilyen projektről...);
- Deed Reefs, 18. században játszódó kalandcím az Adventure Company gondozásában, erről hamarosan írok majd részletesebben;
- Secrets of Atlantis, egy másik klasszikus kaland az AC-től.
- Panzer Elite Action Gold, a stratégiai multis tankszimulátor extra kiadása, benne az alapjátékkal és a Dunes of War kiegészítővel;
- Spellforce 2 Gold Edition, ugyancsak egy bővitett kiadás, alapjáték + Dragon Storm expanzió
Harmadik negyedév (július-szeptember):
- Sam & Max: Season 1, a teljes csomag, erről már írtam nemrég (lásd lent, a kapcsolódó hírt);
Negyedik negyedév (október-december):
- Agatha Christie: Evil Under the Sun, az Adventure Company-féle, a krimikirálynő műveit feldolgozó széria újabb darabja;
- Painkiller folytatás;
- Soldner 2, a startégiai multis shooter folytatása;
Nos, ebből tehát kiderül, hogy az év végére várható az új Painkiller rész, ám semmi egyebet nem tudunk róla. Illetve egy valamit igen, és ez az, amitől nem felhőtlen az örömöm: nem a People Can Fly fejleszti. A lengyel srácok még tavaly februárban stratégiai együttműködési szerződést kötöttek a THQ-val, mely nagyjából annyit tesz, hogy önállóságukat megőrzik, de részesülnek a kiadó áldásaiból, azaz a pénzügyi, szervezeti és humán erőforrás háttérből, és rögtön be is jelentettek egy új, next-gen projektet. Sajnos ezt a megállapodást teljesen váratlanul idén márciusban a kiadó felmondta, és törölte a projektet. Sok kommentárt nem fűztek hozzá, csak annyit, hogy a cucc igen ambiciózus volt a kezdetekben, aztán egyre inkább úgy látszott, hogy nem olyan irányba megy a dolog, ami a THQ-nak tetszik, így elváltak útjaik. A PFC április 13-án kiadott hivatalos közleménye csak annyit tartalmazott, hogy ez a projekt halott, és 2-3 hónapon belül jó eséllyel jelentkeznek valami érdemleges hírrel.
Innentől kezdve tehát ott a nagy kérdőjel, hogy vajon kit bíz (vagy bízott meg) a JoWooD a fejlesztéssel. Korábbi hírünkben ugyebár írtuk, hogy a Gothic4-et is más csapatra bízzák (kiegészítést lásd lent), ez a mostani helyzet hasonló. Miután csak a cím áll a kiadó rendelkezésére, a mögöttes technológia és "szellemi tőke" nem, a Painkiller2 kilátásai számomra nem túl bíztatóak, de persze ne temessük előre a projektet, még akármi is kisülhet belőle. Reméljük, hamarosan leginkább akkor, amint kiderül a hegesztők kiléte - okosabbak leszünk.
(Az illusztrációk az első részből származnak.)Egy kis kiegészítés, pluszban: a JooWooD megerősítette, hogy elkezdte a Gothic 4 munkálatait, mégpedig a Piranha Bytes nélkül. A fejlesztőt pályázat útján választják ki, így most a kiadó honlapján június 22-ig bárki jelentkezhet az új rész elkészítésére, persze ha meg van rá a megfelelő képessége... Hm...
Várom már én is.
AVE
Szóval elfogadnék egy 2. részt... Még nagyobb boss-okkal, még több ellenféllel, és még látványosabb, brutálisabb fegyverekkel. Kb. ez lenne az "igazi" folytatása egy ilyen agyatlan játéknak .
Ja, és sztorit ne!!! Könyörgöm, ne!!! Az első rész történetét egyszer voltam hajlandó végignézni, de borzalmasan gagyi volt . Néha sírva röhögtem: "they are moving from there... <szünet> to there!". S ezt olyan drámaisággal mondta Eve, mintha a "Lenni, vagy nem lenni!"-t adta volna elő, legalábbis . Nem kell sztori... A Doom 1-2-ben is meg voltunk nélküle, a Serious Sam-ben sem vitték túlzásba... Akkor itt sem kell .
Nagyon örülnék neki
Ennek a PK-nak meg várjuk ki a végét.
Kár hogy az első részemet és a kiegészítőt eladtam ,mert nem volt netem úgyhogy pach-se és a mentéseimet mindig törölte