• A Forbes listázta a legértékesebb magyar influencereket
  • Követőbázisuk, elérésük, üzleti tevékenységük és aktivitásaik alapján

Ugyan az internet korában papíron bárkiből lehet netes sztár, streamer vagy megmondóember, de ebből sikeres karriert kovácsolni nyilván egy elég soktényezős képlet, amihez elengedhetetlenek többek között a jó ötletek, a szórakoztató stílus, a minőségi tartalmak, no meg persze az ehhez szükséges rengeteg idő és energia. Természetesen hazánkban sincs hiány influencerekből, akik többségét valószínűleg senkinek sem kell bemutatni, a Forbes pedig most követőbázisuk, elérésük, üzleti tevékenységük és aktivitásaik alapján összeállította, hogy kik közülük a legértékesebbek.

thevr2.jpg

Talán senkit sem fog meglepni, hogy az első helyen Komzsik János és Fábián István, avagy a TheVR végzett, akik ma már profi felszerelésekkel és stúdióban veszik fel tartalmaikat csatornáikra, a We Are Media Tech Bt. pedig már a 2021-es évet is 108 millió forintos árbevétellel zárta. A második helyezett a paródiákkal indult Pamkutya testvérpárosa lett, a dobogó utolsó fokára pedig a TikTokos tartalomgyártó, Whisperton került fel, mögötte nem sokkal ott van Nessaj, de például Dancsó Péter épphogy feljutott a lista végére. Íme a teljes lista: 

  1. TheVR
  2. Pamkutya
  3. Whisperton
  4. Abosi Barna
  5. Nessaj
  6. JustVidman
  7. Körcsönyei Polla
  8. Forstner Csenge
  9. Viszkok Fruzsi
  10. Csecse Attila
  11. Papp Inez Hilda
  12. Kempf Zozó
  13. Verebélyi Vivi és Nagy Norbi
  14. LadySzomjas
  15. Nasz Dániel
  16. Nagy Benedek
  17. Cresser
  18. Unfield
  19. Radics Péter
  20. Dancsó Péter