- A Forbes listázta a legértékesebb magyar influencereket
- Követőbázisuk, elérésük, üzleti tevékenységük és aktivitásaik alapján
Ugyan az internet korában papíron bárkiből lehet netes sztár, streamer vagy megmondóember, de ebből sikeres karriert kovácsolni nyilván egy elég soktényezős képlet, amihez elengedhetetlenek többek között a jó ötletek, a szórakoztató stílus, a minőségi tartalmak, no meg persze az ehhez szükséges rengeteg idő és energia. Természetesen hazánkban sincs hiány influencerekből, akik többségét valószínűleg senkinek sem kell bemutatni, a Forbes pedig most követőbázisuk, elérésük, üzleti tevékenységük és aktivitásaik alapján összeállította, hogy kik közülük a legértékesebbek.
Talán senkit sem fog meglepni, hogy az első helyen Komzsik János és Fábián István, avagy a TheVR végzett, akik ma már profi felszerelésekkel és stúdióban veszik fel tartalmaikat csatornáikra, a We Are Media Tech Bt. pedig már a 2021-es évet is 108 millió forintos árbevétellel zárta. A második helyezett a paródiákkal indult Pamkutya testvérpárosa lett, a dobogó utolsó fokára pedig a TikTokos tartalomgyártó, Whisperton került fel, mögötte nem sokkal ott van Nessaj, de például Dancsó Péter épphogy feljutott a lista végére. Íme a teljes lista:
- TheVR
- Pamkutya
- Whisperton
- Abosi Barna
- Nessaj
- JustVidman
- Körcsönyei Polla
- Forstner Csenge
- Viszkok Fruzsi
- Csecse Attila
- Papp Inez Hilda
- Kempf Zozó
- Verebélyi Vivi és Nagy Norbi
- LadySzomjas
- Nasz Dániel
- Nagy Benedek
- Cresser
- Unfield
- Radics Péter
- Dancsó Péter