Az Octodad: Dadliest Catch egy évvel ezelőtt jelent meg, és annak ellenére, hogy egy vicces kis indie játék, melyet nehezen lehet komolyan venni, jó sok pénz hozott a Young Horses Inc.-nek. A játék több mint 28 ezer munkaóra alatt készült el, és már majdnem 5 millió dolláros bevételt ér el, mely nagyon szép szám egy ilyen program esetében. 

Az Octodad: Dadliest Catch soha nem volt ingyenes PS Plus játék, holott sokan gondolták ezt, amiatt, hogy az E3-as Sony konferencián a PS Plus címek között szerepelt. Nem tudom, hogy az ingyenesség esetén hogyan nézne ki a jövedelmi mutatónk, vagy mennyi vásárlót szereztünk, illetve vesztettünk volna. Sok múlik a játék műfaján. Fogadni mernék, hogy ez jó lenne multiplayer esetén, mert a barát rábeszéli a barátot a megvásárlására.” -- közölte Philip Tibitoski, a stúdió elnöke.

Az Octodad: Dadliest Catch egyébként a YouTube-on is igen népszerű, mert 200 milliós össznézettséggel rendelkeznek a játék feltöltött videói.

octodadinfographics.jpg