A Notch éles bírálatát az EA új akciója váltotta ki, melyben független fejlesztők játékait csomagolta össze, és akciósan kínálja ezeket a Steamen. Notch szerint ez nem így működik, hiszen az ipar legnagyobb és egyik legkevésbé kedvelt kiadója csak úgy nem azonosíthatja magát a független fejlesztőkkel, amelyek közé egyébként nem sorolja cégét; szerinte a Mojang nem egy indie-stúdió, ellenben a Vlambeer (Super Crate Box) és a Polytron (Fez) nagyon is az.
„Az EA egy indie-csomagot ad ki? Ez nem így működik, EA. Ne akarjatok mindent elrontani, ti cinikus szemétládák!„
Nekem se tetszik amit csinál, ezt leírtam már az elején, csak túlzásnak tartom megkérdőjelezni a hozzáértését, mikor ezen a téren már bizonyított (mármint programozás, nem az ipar átlátása)
Senki sem mondta, hogy jobban ért ahhoz amit a Dice-osok csinálnak, valószínűleg ha oda kerülne el lenne veszve - neki új lenne az amiben ők már több mint tíz éve benne vannak, ahogy ahogy a Dice-os grafikus is vakarná a fejét, ha javaban kellene valami mc-féleséget megalkotni.
Mit fejtsek ki a programozói munkán? Vagy szerinted véletlebszerűen generálni egy hatalmas,koherens világot és ehhez eszközöket írni egyszerű?
A lényeg, amire reagáltam igazából, Minecraft fejlesztését hasonlítani egy frostbitehoz blődség.
Legpuska: ? a kód bugzik nem a java
Ne okoskodj Notch-t!Ki karolja fel a független stúdiókat ha már Bobby Kotick uraság nem foglalkozik velük?????????????????Valakinek ki kell adni azokat a játékokat,pláne egy nagyobb rendű és nevű kiadónak mert így legalább ők is szert tesznek a hírnévre!
Most nem mindegy hogy független vagy sem?
Ha jó a játék tök mindegy hogy kik csinálják.
Ha meg beleegyeztek hogy egy nagy kiadó a nevét adja a játékaikhoz az részben nekik is jó. De viszont az se jó hogy az EA már mindenre rászáll.