Az Obsidian producere, Ryan Rucinski megirigyelte a Blizzard közlési módszereit, ezért óvatlanul kikotyogta, mit is terveznek mostanában. Természetesen a központi téma a Neverwinter Nights második része volt, de egy sunyi kérdésre véletlenül az előtt válaszolt, mielőtt gondolkodott volna. A kérdés pedig így hangzott: mit terveztek az NWN 2 küldetéslemezével kapcsolatban? Ryan elképzelései között új, epikus szintű szörnyek, új fajok (többes számban!) új kasztok (szintén!) és több tárgy létrehozásának lehetősége is szerepel. Természetesen ez csak elképzelés, a kiadón múlik jelen esetben a legtöbb, de ha a folytatás kellemesen muzsikál a kasszáknál – már pedig úgy néz ki, igen –, akkor semmi sem akadályozhatja meg őket abban, hogy szépen, sorjában érkezzenek az újabbnál újabb expanziók.
Neverwinter Nights 2: küldetéslemez-tervek
Ritkán hírezünk nektek pletykáról, a mostani téma SEM az. Noha nem tudjuk, mennyi valósul meg egy ember álmából, az előre vetített tervek igen gusztusosak – hogy miről is beszélünk? Címszavakban: NWN2, küldetéslemez, új kasztok...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Neverwinter Nights 2 megjelenés:
2006. november 03.
Neverwinter Nights 2 gépigény:
CPU: 2400 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 6,5 GB
Ha csak azok az elemek kerülnek bele, amelyekek idő hiányában kivágtak (fajok, presztízs kasztok, stb.), s tovább folytatják a Knight Captain történetét, már elégedettek lehetünk.
Hajrá Obsidian!!!