Túlélő szimulátorból annyi van, mint égen a csillag, így csak az igazán jók tudnak kitűnni a tömegből -- nem ilyen a Nether című program. „Egy újabb többjátékos túlélőhorror kiváló hangulattal és eredeti ötletekkel – melyek megvalósítása sajnos számtalan akadályba ütközik.” Így foglalta össze Mahmud a tavaly megjelent tesztjében a játékkal szerzett tapasztalatait, az elmúlt egy évben pedig nem javult a helyzet, sőt egyenesen katasztrofális fordulatot vett.
A Phosphor Games tegnap közölte, hogy a keretrendszert biztosító MBER csapata feloszlott, így nem tudják támogatni a játékot, ami azt is jelenti, hogy a szerverek leállnak. A kizárólag online opciót tartalmazó Nether már ma elérhetetlen, és egyelőre nem tudni, hogy mikor indulnak újra a gépek, ha ez egyáltalán megtörténik, a fejlesztők ugyanis nem túl közlékenyek.
A játék hivatalos oldala szinte halott, utoljára ugyanis márciusban adtak magukról hírt, azt is oroszul. Hasonló a Facebook és a Twitter is, ahol január illetve február óta csönd honol, frissítés pedig szintén az év elején volt utoljára, vagyis a szerverek leállításának híre az egyetlen új fejlemény az elmúlt bő fél évben. Nem túl bíztató.
A Phosphor Games azért jelezte, hogy fel fog támadni a Nether, dolgoznak az ügyön, de addig senki se vegye meg a játékot, semmi értelme, ugyanis nem lehet vele játszani.
Ezt a játékot csak hírből ismertem, viszont ezen sem lepődök meg, hogy nem tudnak mit kezdeni, mert az emberek most már ebből a műfajból is kiábrándultak illetve vannak jobb játékok.
Ezt a játékot csak hírből ismertem, viszont ezen sem lepődök meg, hogy nem tudnak mit kezdeni, mert az emberek most már ebből a műfajból is kiábrándultak illetve vannak jobb játékok.