- Nehéz lesz a Bloodborne
- De nem nehezebb, mint a Dark Souls
- Mégis mindenhol meg lehet halni benne
- Mijazaki a halálfélelmünkre játszik
- PS4
Az IGN a napokban nagyon rákapcsolt Bloodborne-fronton, az amerikai óriásportál naponta tol ki valamilyen videót vagy infóhírt a játékról. Ugyanakkor háttéranyag is akad bőven, most például a Sony Worldwide Studios elnöke, Josida Suhei beszélt arról, hogy a játékot tervező Mijazaki mégis hogyan képzelte el a Bloodborne nehézségét. Nos, nem úgy, ahogy mi képzelnénk.
„Sok ötletet dobáltunk a stúdiók között (Sony és From Software), de nekem már korán lejött, hogy a tónust régen belőtték, a hangulat pedig sötét, egyedülálló és gyönyörű lesz. Mijazaki pedig azt mondta, hogy nem feltétlenül azt akarja, hogy a játék nehezebb vagy keményebb legyen, mert nem a kihívás a lényeg. Hanem azt szeretné elérni, hogy a játékos minden sarkon úgy érezze, hogy meghalhat. Ugyanakkor azt akarta, hogy a harcok sokkal aktívabbak legyenek, a játékosok pedig agresszívabban közelítsenek a szörnyekhez.”
És hogy mihez képest? Nos, nyilván a Dark Souls 2-höz képest, ami a Bloodborne-nál lassabb, megfontoltabb játék volt. Mi már nagyon várjuk a programot, és csak amiatt szomorkodunk egy kicsit, hogy egyedül PS4-en lehet majd játszani vele.