• Nem kell elköteleznünk magunkat a Suicide Squad: Kill the Justice League mellett
  • Erről a Rocksteady Studios alkotásának dizájnere beszélt
  • Axel Rydby szerint úgy tervezték a játékot, hogy az ne eméssze fel az összes szadidőnket
  • Február 2-án érkezik a live service kategóriában induló program

A live service címek egyik legnagyobb problémája (bár ez igazából nézőpont kérdése), hogy elképesztően sok időt kell beléjük fektetni az érdemi haladás érdekében, különben könnyedén azt érezhetjük, hogy kevesek vagyunk egy-egy misszió vagy kihívás teljesítéséhez. Alkalmi Destiny 2 játékosként én elég sokszor szembesülök ezzel a jelenséggel, mikor hosszú kihagyás után belépek a programba, és mivel az Arkham-trilógiát jegyző Rocksteady Studios legújabb nagy dobása, az Öngyilkos osztag extravagáns tagjait csatasorba állító Suicide Squad: Kill the Justice League is az élő szolgáltatások piacára kíván betörni, adja magát a kérdés: vajon mennyire kell elköteleznünk magunkat Metropolis megmentése mellett?

Nos, a jelek szerint nem teljesen, Axel Rydby, a játék dizájnere ugyanis egy Discordon tartott kérdezz-felelek során közölte a jó hírt, miszerint nem muszáj elvágnunk magunkat a külvilágtól a közismert DC karakterek kedvéért. "Mindannyian szeretünk játszani, de azért van életünk (mondhatni)" – árulta el Rydby. "Ezt a filozófiát tartottuk szem előtt a program tervezésekor, mivel nem akartuk, hogy a felhasználók egy életre szóló kötelezettségnek érezzék azt, vagy egy olyan játéknak, ahol sok mindent fel kell áldozni az összes tartalom megtekintéséhez. [...] Azt szeretnénk, hogy a program mind az időddel, mind pedig az általunk kínált funkciókkal kapcsolatosan nagylelkű legyen" – tette hozzá. Jobb esetben tehát nem kell majd több száz órát ugrálnunk a háztetőkön ahhoz, hogy minden létező dolgot felfedezzünk, és a lehető legjobb felszerelésben aprítsuk az ellent. Ettől függetlenül persze nem egy néhány délután alatt letudható kalandról beszélünk, erről a február 2-án esedékes megjelenés után érkező extra tartalmak is gondoskodnak.