A Bulletstorm mindenképpen érdekes próbálkozás volt, mely szép sikereket ért el a kritikusok körében, a pénztáraknál azonban már nem tudott hasonló teljesítményt nyújtani, s ha ehhez még hozzávesszük a gyengélkedő PC-s verziót is, érthető, hogy miért mondhatunk le egy folytatásról.
Az Epic vezérigazgatója, Mike Capps a GameSpotnak elmondta: sokat gondolkodtak a folytatáson, sőt még előkészületi munkákat is végeztek, de végül egy másik, egyelőre ismeretlen projektet találtak a People Can Fly csapatának.
A cég azért szeretne visszatérni a játékhoz, hiszen volna még ebben potenciál, de az eladások nem voltak olyan jók, mint azt a kiadó várta, a PC-s kiadás pedig a kalózok áldozata lett, illetve az sem segített, hogy az átirat egy fércmunka volt, minimális beállítási lehetőségekkel.
Az Epic vezérigazgatója, Mike Capps a GameSpotnak elmondta: sokat gondolkodtak a folytatáson, sőt még előkészületi munkákat is végeztek, de végül egy másik, egyelőre ismeretlen projektet találtak a People Can Fly csapatának.
A cég azért szeretne visszatérni a játékhoz, hiszen volna még ebben potenciál, de az eladások nem voltak olyan jók, mint azt a kiadó várta, a PC-s kiadás pedig a kalózok áldozata lett, illetve az sem segített, hogy az átirat egy fércmunka volt, minimális beállítási lehetőségekkel.
Ja igen tényleg mondjuk egy Blizzard-ot miért nem hallunk soha ezzel a kifogással élni. A kalózok miatt nem sikeres az akármelyik játék...
Talán minőségit kéne gyártani és a konzolos verzió után nem fércmunkával kéne a PC-s gamerek szemét kiszúrni.
AVE
Nem mondom nagyon jónak indul. Tényleg sok ülési forma le a kalappal, de itt jön a nagy DE KB 2 óra után már tök unalom az egész.
Itt a baj.
AVE.
Nekem az első rész annyira nem jött be, de egy második részből sok mindent ki lehetett volna még hozni.