Csak úgy mint az elődjei, a FIFA World Cup South Africa is a grafikát és a játékmenetet érintő újítások garmadájával fog érkezni, ám ezúttal semmi radikális változást ne várjunk. A fejlesztők ugyanis elsősorban a játékmenet finomítására koncentráltak.
Idén a kezelés és a játékosok mesterséges intelligenciája egy picivel megint jobban tükrözi majd a valóságot. A csapatársaink ugyanis több változó figyelembevételével keresik majd az üres helyeket, az ellenfél jobban megérti a kialakult helyzetet és ennek fényében helyezkedik, a kapusok jobban fogják a szögeket, a számunkra pedig egy összességében változatosabb, gazdagabb játékmenet nyílik meg. (A hosszú átíveléseket például vállal is továbbíthatjuk, illetve apró trükköket is használhatunk szabadrúgás alkalmával.)
Érdesség, hogy a játékmenetet a környezeti hatások mellett az is befolyásolja, hogy az adott csapat (összesen 199 nemzeti tizenegy lesz) hol játszik. Simon Humber, a játék producere példaként megemlítette, hogy Írországot jóval nehezebb lesz otthon, a Windsor Parkban megverni, mint idegenben, a környezeti hatások, például a ritkább levegő pedig, kis mértékben ugyan, de befolyásolják majd a játékosok állóképességét, de még a labda röppályáját is.
A grafika természetesen megint egy hajszállal szebb lett, a gyepszőnyeg és a játékosok ugyanis még az eddigieknél is jobban néznek ki, a hanghatások ugyancsak hozzák majd az elvártat, illetve számos kis extrával is találkozhatunk, például azzal, hogy a szurkolók által elszórt, a csapatuk színeinek megfelelő konfetti végig a pályán marad.
A FIFA World Cup South Africa április 30-án fog megjelenni Xbox 360-ra, PS3-ra, Wii-re, PSP-re és mobiltelefonokra.
Idén a kezelés és a játékosok mesterséges intelligenciája egy picivel megint jobban tükrözi majd a valóságot. A csapatársaink ugyanis több változó figyelembevételével keresik majd az üres helyeket, az ellenfél jobban megérti a kialakult helyzetet és ennek fényében helyezkedik, a kapusok jobban fogják a szögeket, a számunkra pedig egy összességében változatosabb, gazdagabb játékmenet nyílik meg. (A hosszú átíveléseket például vállal is továbbíthatjuk, illetve apró trükköket is használhatunk szabadrúgás alkalmával.)
Érdesség, hogy a játékmenetet a környezeti hatások mellett az is befolyásolja, hogy az adott csapat (összesen 199 nemzeti tizenegy lesz) hol játszik. Simon Humber, a játék producere példaként megemlítette, hogy Írországot jóval nehezebb lesz otthon, a Windsor Parkban megverni, mint idegenben, a környezeti hatások, például a ritkább levegő pedig, kis mértékben ugyan, de befolyásolják majd a játékosok állóképességét, de még a labda röppályáját is.
A grafika természetesen megint egy hajszállal szebb lett, a gyepszőnyeg és a játékosok ugyanis még az eddigieknél is jobban néznek ki, a hanghatások ugyancsak hozzák majd az elvártat, illetve számos kis extrával is találkozhatunk, például azzal, hogy a szurkolók által elszórt, a csapatuk színeinek megfelelő konfetti végig a pályán marad.
A FIFA World Cup South Africa április 30-án fog megjelenni Xbox 360-ra, PS3-ra, Wii-re, PSP-re és mobiltelefonokra.
S elég groteszk az is, hogy elvielg az egyetlen rész lenne, ami tartalmaz érdembeli újítást is, mégsem jön ki PC-re. Pedig talán ez a rész a jelzett újítások miatt jobban bejöhetne a népnek... Mindegy, ők tudják. Én nem bánkódom miatta, minthogy én sem vagyok egy nagy FIFA-s.
Fight Night Round "akármennyi" viszont már egyszer jöhetne PC-re is....
a FIFA 07 óta am se játszottam eggyel sem