Ahogy arról pár napja mi is hírt adtunk, Neil Druckmann, a Naughty Dog stúdió vezetője, és a The Last of Us játékok atyja a Sony-nak adott egy interjút, amiben többek között beszélt az MI-ről, a videojátékok jövőjéről, és arról, hogy új alkotásuk újraértelmezheti majd az emberek játékokról alkotott képét. Több se kellett a megmondóembereknek, az interjú után többen is beleszálltak Druckmann-be, úgyhogy nem sokkal később Twitteren|X-en volt kénytelen magyarázkodni, hogy nem minden pont úgy hangzott el, ahogy azt a Sony lehozta:
In editing my rambling answers in my recent interview with SONY, some of my words, context, and intent were unfortunately lost. Well, here's the full long rambling answer for the final question about our future game... pic.twitter.com/tVuxX3LYJF
— Neil Druckmann (@Neil_Druckmann) May 25, 2024
Röviden egy szóval sem mondott olyasmit, hogy az új projekttel újraértelmezik majd az emberek videojátékokról alkotott képét, mindössze arról volt szó, hogy kíváncsian várja, hogyan reagálnak majd az új játékra, ami a stúdió számára is teljesen friss (ergo nem a The Last of Us 3-ról van szó). Érdekes, hogy a Sony így hozta le a választ, mintha a hosszú kifejtős szöveget le akarták volna egyszerűsíteni (ChatGPT, te vagy az?) Druckman pedig kirakta, mit is mondott valójában, úgyhogy ezzel vége is a sztorinak, ugye? Ugye?
Hát NEM! A Sony ugyanis ahelyett, hogy belejavított volna az interjúba, vagy helyreigazítást közölt volna, egyszerűen fogta, és levette az egészet, a helyén pedig egy üzenet fogadja az olvasókat: benéztük, bocsi mindenkitől.
Nem igazán értjük a dolgot, de üsse kő, ez legyen a legnagyobb problémánk a Sony-val és a Naughty Doggal!