Az Electronic Arts nem adja fel a Need for Speed brandet, hanem új csapatokkal, egyszerre három új címen is dolgozik! Az új koncepció lényege, hogy a három cím egyike a hardcore, a másik a casual, a harmadik pedig a Play 4 Free játékosoknak szól. No de lássuk, pontosan miről is van szó...
A Need for Speed: Shift érdekessége, hogy a maximális hangsúlyt a szimulációra helyezi, nemcsak az autók, hanem a vezetők valósághű viselkedésének terén is. Ez lesz az alapvető különbség a korábbi NFS-ek és a Shift között, illetve a sorozat stílusában is változik: az állandó hip-hop zene, meg "jaj-de-laza-fiatal-srácok-vagyunk" feeling is kimarad.
"Az urbánus, fiatalos stílus a korábbi részek alappillére volt, de mi most inkább a vezetői viselkedés korrekt szimulációját szeretnénk átadni, és azt, milyen is az, amikor egy igazi, reálisan ábrázolt őrült versenyzésben veszel részt, miközben izzadt kézzel markolod a volánt." -- hangsúlyozta Keith Munro, az EA egyik marketinges arca.
A 3D-s HUD a vezető fejének mozdulatait is szimulálja, illetve a különböző fizikai hatásokat is tapasztalhatjuk majd (persze csak a programon belül...), amelyek ilyen helyzetben érik az embert.
A fizikai ráhatások mellett maga a játékos is nagyobb szabadságot kap: például körbenézhet az autón belül a gamepad jobb analóg karjával.
No és a csajokkal mi lesz? Elvégre NFS nélkülük nem is igazi NFS, nem igaz? "Erről még nem tudok semmit nyilatkozni, de jómagam mindenféleképpen Josie Maranre szavaznék" -- tette hozzá cinkos mosollyal Munro.
A játék egyébként PC-n, Xbox 360-on, PS3-on és PSP-n látja majd meg a napvilágot idén ősszel.
Frissítve: Az NFS: Shift hivatalos megjelenési dátuma: 2009. ősz
Munro kihangsúlyozta, hogy semmiképpen sem szeretnék, hogy ezt az NFS-t az emberek a Super Mario Karthoz hasonlítsák, hiszen az -- szerinte -- teljesen más műfaj. Bár a Nitro leginkább a casual játékosoknak szól majd, azért a profik is élvezni fogják. Még azt is hozzátette, hogy "ez sem hasonlít majd semmilyen korábbi NFS-részre."
"Itt már nincs szó »kísérletezgetésről«, ez egy bejáratott piac, ahol mi azzal tudunk majd az élre törni, hogy igazi licencelt (valódi) autókat, alkatrészeket és játékmódokat kínálunk a játékosoknak."
Mindegyik online versenyző a legmaximálisabban ki tudja majd alakítani saját ízlése szerint profilját és kocsiját, mielőtt az igazi megmérettetésre sor kerülne.
Az EA állítólag a Battlefield Heroes és az ingyenes FIFA-játékok mikrotranzakciós modelljét követi majd, de a részletekről még nem lehet többet tudni.
Need for Speed: Shift
Ezt a "kemény magnak", igazi gamereknek készülő játékot a Slightly Mad Studios hegeszti majd, akiknek a GT Legends és GTR 2 címeket is köszönhetjük. A fejlesztésben tanácsadóként két régi tag is részt vesz: az egyik Michael Mann, az EA Black Box producere, a másik az EA Games Europe egyik fejese, Patrick Soderlund.A Need for Speed: Shift érdekessége, hogy a maximális hangsúlyt a szimulációra helyezi, nemcsak az autók, hanem a vezetők valósághű viselkedésének terén is. Ez lesz az alapvető különbség a korábbi NFS-ek és a Shift között, illetve a sorozat stílusában is változik: az állandó hip-hop zene, meg "jaj-de-laza-fiatal-srácok-vagyunk" feeling is kimarad.
"Az urbánus, fiatalos stílus a korábbi részek alappillére volt, de mi most inkább a vezetői viselkedés korrekt szimulációját szeretnénk átadni, és azt, milyen is az, amikor egy igazi, reálisan ábrázolt őrült versenyzésben veszel részt, miközben izzadt kézzel markolod a volánt." -- hangsúlyozta Keith Munro, az EA egyik marketinges arca.
A 3D-s HUD a vezető fejének mozdulatait is szimulálja, illetve a különböző fizikai hatásokat is tapasztalhatjuk majd (persze csak a programon belül...), amelyek ilyen helyzetben érik az embert.
A fizikai ráhatások mellett maga a játékos is nagyobb szabadságot kap: például körbenézhet az autón belül a gamepad jobb analóg karjával.
No és a csajokkal mi lesz? Elvégre NFS nélkülük nem is igazi NFS, nem igaz? "Erről még nem tudok semmit nyilatkozni, de jómagam mindenféleképpen Josie Maranre szavaznék" -- tette hozzá cinkos mosollyal Munro.
A játék egyébként PC-n, Xbox 360-on, PS3-on és PSP-n látja majd meg a napvilágot idén ősszel.
Frissítve: Az NFS: Shift hivatalos megjelenési dátuma: 2009. ősz
Need for Speed: Nitro
Ez lényegében egy arcade autóverseny lesz, csak Nintendo masinákra, tehát Wii-re és DS-re. Vibráló színek, őrült sebesség, és -- állítólag -- "szemkápráztató grafika" jellemzik majd a játékot (már amennyire e gépek hardverén ez lehetséges...).Munro kihangsúlyozta, hogy semmiképpen sem szeretnék, hogy ezt az NFS-t az emberek a Super Mario Karthoz hasonlítsák, hiszen az -- szerinte -- teljesen más műfaj. Bár a Nitro leginkább a casual játékosoknak szól majd, azért a profik is élvezni fogják. Még azt is hozzátette, hogy "ez sem hasonlít majd semmilyen korábbi NFS-részre."
Need for Speed: World Online
Ezzel a címmel a cég lényegében Ázsiába szeretne betörni, ahol hatalmas hagyománya van a "Play 4 Free" jellegű autóverseny játékoknak, amelyeket ingyen játszanak Kínában, Koreában és Ázsia más országaiban. A fejlesztőcsapat Szingapúrban dolgozik és -- mint az a címből is kiderül -- kizárólag az online versenyekre szeretnék benne helyezni a hangsúlyt."Itt már nincs szó »kísérletezgetésről«, ez egy bejáratott piac, ahol mi azzal tudunk majd az élre törni, hogy igazi licencelt (valódi) autókat, alkatrészeket és játékmódokat kínálunk a játékosoknak."
Mindegyik online versenyző a legmaximálisabban ki tudja majd alakítani saját ízlése szerint profilját és kocsiját, mielőtt az igazi megmérettetésre sor kerülne.
Az EA állítólag a Battlefield Heroes és az ingyenes FIFA-játékok mikrotranzakciós modelljét követi majd, de a részletekről még nem lehet többet tudni.
Durván 8-10 évvel ezelőtt játszottam sokat NFS-el, és nagyon szerettem, csak az Undergroundosodás elvette tőle a kedvem, az már nem az igazi NFS volt. Egyetértek abban, hogy ez sem az lesz valószínű, de legalább nem lesz vacak, mint a legutóbbi részek... Mostanában inkább a szimulátorokat kedvelem, GTR Evo-val online versenyzek meglehetősen gyakran, de kell egy kis változatosság. A Grid koncepciója nem volt rossz csak a fizika és az irányítás el lett szúrva... Emellett nem hiszem hogy a Shift Grid-szerű lesz, márcsak azért sem mert nem hinném hogy ez a fejlesztőcsapat hagyja veszni az olyan dolgokat mint pl. a kocsik beállítása/tuningolása... Csak legyenek benne frankó utcai pályák és jobbnál jobb kocsik, ennyi!
Durván 8-10 évvel ezelőtt játszottam sokat NFS-el, és nagyon szerettem, csak az Undergroundosodás elvette tőle a kedvem, az már nem az igazi NFS volt. Egyetértek abban, hogy ez sem az lesz valószínű, de legalább nem lesz vacak, mint a legutóbbi részek... Mostanában inkább a szimulátorokat kedvelem, GTR Evo-val online versenyzek meglehetősen gyakran, de kell egy kis változatosság. A Grid koncepciója nem volt rossz csak a fizika és az irányítás el lett szúrva... Emellett nem hiszem hogy a Shift Grid-szerű lesz, márcsak azért sem mert nem hinném hogy ez a fejlesztőcsapat hagyja veszni az olyan dolgokat mint pl. a kocsik beállítása/tuningolása... Csak legyenek benne frankó utcai pályák és jobbnál jobb kocsik, ennyi!
Az Nfs-utánzatok eltűnnek!
Helyette jönnek a Grid utánzatok!
Grid-től nm lesz jobb,az Nfs meg low!
De szeretnék tévedni!
Az Nfs-utánzatok eltűnnek!
Helyette jönnek a Grid utánzatok!
Grid-től nm lesz jobb,az Nfs meg low!
De szeretnék tévedni!
hajazni. Apropó az igazi NFS ( 1-5-ig) volt,szóval megint nem jó irányba mennek.
Az NFS az arcade volt mindig is. Az 1 dolog hogy az 5-ben már a szimulátor felé indultak el ,de akkor is arcade kategória az NFS.
hajazni. Apropó az igazi NFS ( 1-5-ig) volt,szóval megint nem jó irányba mennek.
Az NFS az arcade volt mindig is. Az 1 dolog hogy az 5-ben már a szimulátor felé indultak el ,de akkor is arcade kategória az NFS.
bocs a dupla postért
bocs a dupla postért
Azt is el lehet felejteni hogy Grid utánzat. Ha valaki látott már képet a Blimey (ők azok csak a régi nevükön) Ferrari Project-jéről, majdnem ugyanilyen jól néz ki! A képen meg mást nem látni csak hogy az utcán (!!) versenyez egy Zonda és 2 Corvette... hmmm biztos ettől már Grid... A fizika amit ezek a srácok csinálnak 1000000x jobb mint bármelyik NFS fizikája, vagy bármelyik Race Driveré... Remélhetőleg jól optimalizálják majd... Kíváncsi vagyok miket tartogat!
Egyébként már szerintem régóta dolgoznak rajta, csak át lett keresztelve NFS-re...
Azt is el lehet felejteni hogy Grid utánzat. Ha valaki látott már képet a Blimey (ők azok csak a régi nevükön) Ferrari Project-jéről, majdnem ugyanilyen jól néz ki! A képen meg mást nem látni csak hogy az utcán (!!) versenyez egy Zonda és 2 Corvette... hmmm biztos ettől már Grid... A fizika amit ezek a srácok csinálnak 1000000x jobb mint bármelyik NFS fizikája, vagy bármelyik Race Driveré... Remélhetőleg jól optimalizálják majd... Kíváncsi vagyok miket tartogat!
Egyébként már szerintem régóta dolgoznak rajta, csak át lett keresztelve NFS-re...