Most pedig újabb, nagy korszakának végére ért a vállalat - elkezdődött a hosszú hónapok óta várt "narancsos doboz" előtöltése; mindazok, akik már a megjelenés napján szeretnének játszani a programokkal, és előrendelték azokat STEAM-en, elkezdhetik bespájzolni maguknak a Valve legújabb játékait, hogy ne akkor terheljék le a hálózatot, amikor végre játszhatnának vele. De vizsgáljuk is meg alaposabban, mit várhatunk ettől a csomagtól!
Első ízben ugye megérkezik a Half-Life 2 második folytatása, a cég "epizódos" termelésének legújabb gyümölcse. Vajon mi történik Gordonnal és Alyxx-szal? Sikerül felvenniük a kesztyűt az idegen sereggel, vagy pedig új utat kell találniuk, hogy felszabadítsák a jelenleg rabszolgasorban senyvedő Földet? Az első epizód meglehetősen visszafogott sikere után a Valve biztosra ment: hihetetlen hangulatos videók, lenyűgöző képek, új helyszínek, földbe döngölő hangulat uralkodik látatlanban a programban, amelynek végigjátszásához a hírek szerint most sem kell majd több 6-8 óránál. A türelmesebbeknek üzenem: az az első résszel együtt már 10-12 környékén lehet, a harmadikkal együtt pedig... ööö, jó sok lesz, szóval hamarosan mi is elkezdhetjük!
Aztán jön a Portal: a technológia lényege, miszerint az ember oda rak "térkapukat" a játékban, ahová csak akar, még egy meglehetősen merész, és eddig nem látott elképzelés. Nem látott, mert bár a Prey főképp a "portáltechnológiával" melózott, pusztán csak pályadizájnban volt szerepe - a Valve tehát most elhozza nekünk azt, amelyre sokan a Human Head Studios Doom 3 motoros programja óta várunk - ráadásul egy igen okos logikai játékba bújtatva. Érdekesség, hogy, akár csak a Lost Coast nevezetű HDR-es technológiai demonstráció esetében, a Portal sem lesz várhatóan hosszú; azonban esélyes, hogy a tesztelt új technológia bekerül majd a harmadik epizódba: az egyik nagy nevű külföldi játékmagazin elszórt infómorzsái alapján ugyanis kiderül, hogy az új felvonás egy hajón játszódik majd - egy hajón, amely az Aperture Science tulajdona, azé a vállalaté, amely a program univerzumában a portálfegyver technológiájáért lesz felelős...
És végül, de nem utolsósorban a Team Fortress 2, amely az egész szerkesztőségünk - PC-n is sokat játszó tagjait - transzba ejtette már pusztán a bétatesztje alatt. A zseniális, rajzfilmszerű külső mögött - amelybe besegítettek a Pixar (Toy Story, Finding Nemo) szakemberei is - egy végtelenül precízen kidolgozott és nehéz taktikai játék áll, amelyben az önös érdekeket bármiféle szájbarágós extra lehetőség nélkül fel kell áldozni a csapat győzelme érdekében - csak úgy nem mellesleg, a következő Guruban egy izgalmas kis cikkel fedezzük majd fel ennek a programnak a bájait, az én tolmácsolásomban...
Szóval drága olvasóink, azok, akik előrendelték a narancsdobozt, essenek neki a letöltésnek, hogy mire elérkezünk a mágikus tizedikei időponthoz, már csak pár megabyte válasszon el titeket a Valve csodálatos csomagjától, amelyben a három újdonságon kívül a Half-Life zseniális második részét, illetve az epizódos fejlesztés első gyümölcsét is megkaphatjuk. Gordon - és egy világ! - vár felszabadításra - hogy a mérnökökről, kémekről, felderítőkről, felcserekről és a többiekről már ne is beszéljünk, ott, a portálon túl...
Első ízben ugye megérkezik a Half-Life 2 második folytatása, a cég "epizódos" termelésének legújabb gyümölcse. Vajon mi történik Gordonnal és Alyxx-szal? Sikerül felvenniük a kesztyűt az idegen sereggel, vagy pedig új utat kell találniuk, hogy felszabadítsák a jelenleg rabszolgasorban senyvedő Földet? Az első epizód meglehetősen visszafogott sikere után a Valve biztosra ment: hihetetlen hangulatos videók, lenyűgöző képek, új helyszínek, földbe döngölő hangulat uralkodik látatlanban a programban, amelynek végigjátszásához a hírek szerint most sem kell majd több 6-8 óránál. A türelmesebbeknek üzenem: az az első résszel együtt már 10-12 környékén lehet, a harmadikkal együtt pedig... ööö, jó sok lesz, szóval hamarosan mi is elkezdhetjük!
Aztán jön a Portal: a technológia lényege, miszerint az ember oda rak "térkapukat" a játékban, ahová csak akar, még egy meglehetősen merész, és eddig nem látott elképzelés. Nem látott, mert bár a Prey főképp a "portáltechnológiával" melózott, pusztán csak pályadizájnban volt szerepe - a Valve tehát most elhozza nekünk azt, amelyre sokan a Human Head Studios Doom 3 motoros programja óta várunk - ráadásul egy igen okos logikai játékba bújtatva. Érdekesség, hogy, akár csak a Lost Coast nevezetű HDR-es technológiai demonstráció esetében, a Portal sem lesz várhatóan hosszú; azonban esélyes, hogy a tesztelt új technológia bekerül majd a harmadik epizódba: az egyik nagy nevű külföldi játékmagazin elszórt infómorzsái alapján ugyanis kiderül, hogy az új felvonás egy hajón játszódik majd - egy hajón, amely az Aperture Science tulajdona, azé a vállalaté, amely a program univerzumában a portálfegyver technológiájáért lesz felelős...
És végül, de nem utolsósorban a Team Fortress 2, amely az egész szerkesztőségünk - PC-n is sokat játszó tagjait - transzba ejtette már pusztán a bétatesztje alatt. A zseniális, rajzfilmszerű külső mögött - amelybe besegítettek a Pixar (Toy Story, Finding Nemo) szakemberei is - egy végtelenül precízen kidolgozott és nehéz taktikai játék áll, amelyben az önös érdekeket bármiféle szájbarágós extra lehetőség nélkül fel kell áldozni a csapat győzelme érdekében - csak úgy nem mellesleg, a következő Guruban egy izgalmas kis cikkel fedezzük majd fel ennek a programnak a bájait, az én tolmácsolásomban...
Szóval drága olvasóink, azok, akik előrendelték a narancsdobozt, essenek neki a letöltésnek, hogy mire elérkezünk a mágikus tizedikei időponthoz, már csak pár megabyte válasszon el titeket a Valve csodálatos csomagjától, amelyben a három újdonságon kívül a Half-Life zseniális második részét, illetve az epizódos fejlesztés első gyümölcsét is megkaphatjuk. Gordon - és egy világ! - vár felszabadításra - hogy a mérnökökről, kémekről, felderítőkről, felcserekről és a többiekről már ne is beszéljünk, ott, a portálon túl...
Nekem itt ne warezolj, mert egyszer el leszel warnolva, de rendesen! :@
Amúgy nem, csak Steamen jön ki 10-én. Dobozos verzió egészen pontosan 10 nap múlva lesz!
Belátom drága nekem is jó idQ lesz mire összejön rá a pénz (hiányzik a black box)
de nekem eredeti hl1em van és akkor nem rakok mellé egy írott dvd-t
és persze a stem kód miatt is.
Steamen valamivel olcsóbb letölteni a cuccokat, mint dobozosan megvenni.
és amúgy a steamról szinte mindent le szedhetünk ami valve, de abban nem vagyok biztos hogy ugyananyi-e mint a boltokban
elöszőr egy demo szerüség az igazi epizode-dől
aztán még jobb fokozás az orange box
mégegyszer sajnálom amit írtam, ha softvare-ket fejlesztgetek eszembe fog jutni ez
amugy csak hogy feldobjalak titeket és hogy elvigyem a beszélgetést a kellemes felé:
ti menyit adnátok egy hl2 episode two kaliberü játékért?
kezdésnek és mondjuk 6000 FT-től válnék meg de ha nagyon tetszik akkor 8000(csak hogy ne mondjunk rágonak megfelelő árakat)
krisz113: Szerintem máskor fogd össze a többi hozzászólást is, mert amiről most beszéltél, az már a warez kategóriáját nyaldossa. Itt eddig a Steam-es letöltésről volt szó.
Ha jól látom, szoftverfejlesztőnek tanulsz. Ha már ott tartasz, hogy programjaidat kiadd pénzért és már a fejlesztési költségek alá tolva az árakat sem veszik az emberek, hanem inkább letöltik, mit tennél? Hogy éreznéd magad? Szerintem gondold át az előbb elmondottakat ennek fényében...
igen egészen lol
szerintem ha még 2000 FT-be kerülne akkor is letőltenék sokan, köhöm.....köhöm... nos én is sokallom ez az árat és nem biztos hogy megtakarított pénzemel az elsőˇ"nem akarok reklámozni'"-ba megyek hogy megvegyem, hanem ö.... a többit tudjátok.
tényleg nem is gondolkoztam azon hogy most a box miért is box
és eddig is vólt letőlthető verzió és vásárolható is mivvvel van aki leül a steam elé és letőlti(azt hiszem ugyananyiba krül)
L(0_o)L