- A Watch Dogs fogadtatását és jövőjét az Assassin’s Creedhez hasonlítják
- A Watch Dogs 2-ben új technológiák is bemutatkoznak
- Azt akarják a végtermékkel adni, amit a játékshow-kon beharangoznak
- Nemcsak a fórumozók véleményét veszik figyelembe
- Watch Dogs teszt
- Watch Dogs tippek-trükkök
- PC
- XBOX 360
- XBOX One
- PS3
- PS4
Nagy reménységgel tekintettünk a Watch Dogs felé, de a játék sajnos nem tudta megugrani azt a bizonyos lécet. Rengeteg hibája akadt, mind technikai megvalósításában, mind ötleteiben, mind játékmenetben, s ha nem is volt rossz játék, nem lett az a GTA-verő, amire számítottunk. Tudják ezt a Ubisoft szakijai is, legalábbis ez derült ki Lionel Raynaud alelnök a CVG-nek adott interjújából, amiben több párhuzamot is vont a Watch Dogs és az első Assassin’s Creed között.
„A visszajelzések tulajdonképpen sok hasonlóságot mutatnak az Assassin’s Creed fogadtatásával. Az első sok negatív kritikát kapott, nem ok nélkül. Sok hibát vétettünk minden szinten. Akkoriban hiába volt meg a potenciál egy játékban, nem lehetett olyan könnyen megmondani, miből lesz franchise, mint manapság.”
Szerinte ugyanez történt a Watch Dogsszal is. Hiába kapták meg az extra időt a fejlesztésre, hiába tudtak kompromisszumok nélkül mindent megvalósítani, amit akartak, nem sikerült jól belőniük a játékot. A folytatásra igyekeznek kiküszöbölni minden hibát, egyebek mellett az olyan malőröket, hogy a végtermékben nincs meg minden, amit például egy E3-on ígértek. Továbbá elkészíthetnek olyan dolgokat is, amikre a Watch Dogsban csak gondoltak, tovább bővítve ezzel a játékbeli szabadságot, a választási lehetőségeket.
Persze mindezt ésszel, hiszen nagyon jól tudják, hogy a fórumokon jelen lévő emberek csak egy kis részét képezik a játékosok társadalmának, így oda kell figyelniük azokra is, akik nem bombázzák őket hibajelentésekkel és elképzelésekkel, ez pedig óvatosságot követel meg. Nem változtathatnak meg olyat, ami csupán néhány fórumozónak nem tetszik, míg a játékosok többi részének semmi baja vele.
Raynaud végszóként visszakanyarodott az Assassin’s Creed analógiára, kifejtve, hogy bár annak sem volt annyira pozitív a kritikai fogadtatása, de újszerűsége és okos koncepciója miatt a kasszáknál jól teljesített (ahogy a Watch Dogs is), s mindez együtt megalapozta a franchise jövőjét. És ha a Watch Dogs is ezen az úton halad, akkor a második rész sokkal jobb lesz, mint az első volt.
Szerintetek mit kellene kijavítani a Watch Dogs 2-re?
De amit kéne változtatni:
-értelmes, többféle és változatosabb!!! mellék és fő küldetések.
-irányításon csiszolni
-karakterek. Több mélységet nekik, a főszereplőnek is, és a mellékszereplőknek is, legyen miért szeretni/utálni egy karaktert, mert a Watch Dogs-ban, nem is érdekelnek. Élnek-e halnak-e? Oly mindegy, annyira érdeketeknek voltak. Bár voltak jó ötletek, de nem sikerült kihozni belőle sok mindent.
Optimalizáció. szerintem ezzel nem volt gond.
Grafika: Hát akinek ez nem elég szép...khm...khm...főleg modolva...khm...khm...
Na meg: legyen új város, és olyan város legyen, ami ritkán kerül elő játékokban. New York agyonig nyúzott, LA benne van a GTA-kban...valami ötletes kell.