Az E3 2014-en bejelentett Bloodborne-ról már jó ideje biztos infó, hogy a Souls-játékok örököseként fogható fel: akcióorientált RPG-t kapunk, hatalmas boss-harcokkal, ködfelhőkkel, sötét hangulattal és steampunk vizuális stílussal nyakon öntve. Eddig viszont nem tudtuk, hogy pontosan mennyire lesz nehéz a FromSoftware alkotása, és bár a Dark Souls 2 után valahogy gondoltuk, hogy nem várhatóunk sétagaloppot a japán fejlesztőktől, most a Bloodborne főtervezője, Mijazaki Hidetaka is megerősítette, hogy bizony vért fogunk izzadni -- ismét.
"... az alapok tulajdonképpen még mindig ugyanazok, azaz megpróbálunk olyan játékot készíteni, amit ti, játékosok, élvezni fogtok, illetve olyan programmal előrukkolni, ami jó adag teljesítési mámorral és kihívással kecsegtet." -- fogalmazta meg álláspontják Mijazaki a 4Gamer stábjának, de csak miután elmondta, hogy fogalma sincs, mitől különlegesek a FromSoftware játékai, mert a különleges szó jelentése mindig relatív. "Én úgy értelmezem a különleges szót, hogy olyan dolgot jelent, amilyen a mi csapatunk lenni szeretne." -- mondta szerényen.
A Bloodborne-ról egyébként még nincs tól sok pontos információ. Az biztos, hogy kizárólag PS4-re jelenik meg a játék, hogy lesz benne választható női karakter (az Assassin's Creed: Unity botránya óta ez megint nagy szó), hogy az akcióra fókuszál, és hogy lesznek benne lőfegyverek is.