• 3,5 milliárd dollár lehet az e-sport és streaming piacok értéke 2025-re
  • Ez 70 százalékos növekedést jelentene az idei évhez képest

Bár a koronavírus-járvány következtében az egyébként szárnyaló videójáték-iparon belül is megtorpant némileg néhány szegmens, a Jupiter Research piackutató cég szerint a következő években tovább folytatódik majd a növekedés, melynek köszönhetően az e-sport és a streaming piacok értéke egészen 3,5 milliárd dollárig növekedhet 2025-re.

nagyon-komoly-novekedes-var-az-esport-es-a-streaming-piacokra-a-kovetkezo-ot-evben.jpg

2021-re 2,1 milliárd dolláros forgalmat jósol a cég, ami azt jelenti, hogy öt éven belül 70 százalékos növekedés mehet végbe. Az említett összegbe beletartoznak a streaming platformok előfizetési bevételei és hirdetési díjai, valamint az e-sport közvetítési jogok, a jegyeladások és a szponzori szerződések.

Maga a nézőszám egyébként nem javul majd hasonló mértékben a Jupiter Research szerint, jelenleg ugyanis becslésük szerint 800 millióan néznek videójátékos és e-sport tartalmakat, ez a szám pedig "csak" 1 milliárdig fog nőni 2025-re.