A Watch Dogs 2 már megjelent konzolokra, és bár jó kritikai fogadtatást kapott, az eladások fellendülése még várat magára. A PC verzió vizuális opciózhatóságát mutatják be most nekünk egy videón, mivel az nVidiával szorosan együttműködve készült a játék, főleg a gyártó kártyáira jellemző funkciókkal reklámozzák. Van itt annyi rövidítés, hogy szótár kell hozzá, gyakorlatilag az összes modern trükköt és effektet felhasználja a játék, legyen szó realisztikus árnyékokról vagy élsimításról. Ezek mellé minden olyan társul, ami a PC-masterrace égisze alatt felvonultatható: 4K felbontás, SLI/Crossfire támogatás, állítható látószög, limit nélküli képfrissítés - magyarán csak a hardverünk erején múlik majd, hogy mit hozhatunk ki a játékból.
Nagyon csecse lesz PC-n a Watch Dogs 2 - trailer
A Ubisoft újabb trailer segítségével mutatja be a hamarosan PC-re is megjelenő Watch Dogs 2 képi beállításainak garmadáját.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Watch Dogs 2 megjelenés:
2016. november 29.
Watch Dogs 2 gépigény:
CPU: 2500 MHz,
RAM: 6144 MB,
VGA: 2048 MB,
HDD: 50 GB
Kapcsolódó hírek
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.
#6
Chris-d-_-b-
2016. november. 23. 16:26
Engem jobban érdekel majd a portolás minősége.
#5
Derivel
2016. november. 23. 14:03
#4 :: sasasoft (2016. november. 23. 12:38)
Az Ansel nem csak VR-ban működik? Rosszul tudom?
Nem csak VR-ban működik. Egy szabad kamerát kapunk a játékban, ami a játékostól függetlenül mozoghat úgy, hogy közben a játék meg van állítva. Így bármilyen fotót lehet készíteni akár óriási felbontásokkal (46080 x 25920 pixel). Ezen kívül van az az opció, amire te is gondolsz, hogy a kamera teljes környezetét egy olyan képfájlba menti el, amit aztán VR-ban meg lehet nézni.
#4
sasasoft
2016. november. 23. 12:38
Az Ansel nem csak VR-ban működik? Rosszul tudom?
#3
Derivel
2016. november. 23. 09:58
Jól néz ki, az Ansel érdekel a legjobban. Habár nem tudom, hogy multiplayer-ben hogyan fog működni, mert azt nem tudja megállítani.
#2
bodak
2016. november. 23. 09:50
#1 :: joey0119 (2016. november. 23. 09:40)
Ez mind szép és jó, de a fizika? Az milyen lesz?
Erről nem szól a fáma. Mivel egy mélyen integrált dolog egy játék fizikája, nem valószínű, hogy másmilyen lesz PC-n, mint konzolon - hacsak egy patch nem változtat rajta, bár ez azért kétséges.
#1
joey0119
2016. november. 23. 09:40
Ez mind szép és jó, de a fizika? Az milyen lesz?