A Monolith Softot vezető Inaba Micsinikó úgy véli, hogy a Bethesda-féle The Elder Scrolls sorozat nagyon elhúzott a japán szerepjátékokhoz képest, így itt az ideje tanulni az amerikaiaktól és megmutatni, hogy a Távol-Keleten is születhetnek igazi csodák. A brigád legutóbbi munkája a Wii-exkluzív Xenoblade Chronicles, mely a végső határokig tolta a Nintendo konzoljának képességeit, így mi is érdeklődve várjuk, mit hoznak ki a srácok egy sokkal erősebb hardverből.
"Meg akarom mutatni, hogy Japán is felkészült a következő konzolgeneráció fogadására, és eléri az USA-beli színvonalat, ha technológiáról van szó. Valami olyasmi célt tűztünk ki magunk elé, mint a Bethesda Softworks a Fallouttal és a The Elder Scrollsszal. Olyan játékra vágyom, ami elképeszti a játékosokat." -- fogalmazott Inaba.
A neves tervező szavaiból egy nyílt világú, sandbox elemekkel operáló akció-szerepjáték képe rajzolódik ki. Mivel a Monolith Soft és a Nintendo eddig nem jelentett be semmi közöset, illetve most, hogy kiderült, a Wii U nem olyan erős gép, mint várhatóan a többi nextgen, az is lehet, hogy egy új Xboxra vagy PlayStationre megjelenő projekt készül a csapat műhelyében.
"Meg akarom mutatni, hogy Japán is felkészült a következő konzolgeneráció fogadására, és eléri az USA-beli színvonalat, ha technológiáról van szó. Valami olyasmi célt tűztünk ki magunk elé, mint a Bethesda Softworks a Fallouttal és a The Elder Scrollsszal. Olyan játékra vágyom, ami elképeszti a játékosokat." -- fogalmazott Inaba.
A neves tervező szavaiból egy nyílt világú, sandbox elemekkel operáló akció-szerepjáték képe rajzolódik ki. Mivel a Monolith Soft és a Nintendo eddig nem jelentett be semmi közöset, illetve most, hogy kiderült, a Wii U nem olyan erős gép, mint várhatóan a többi nextgen, az is lehet, hogy egy új Xboxra vagy PlayStationre megjelenő projekt készül a csapat műhelyében.