A Half-Life egy zseniális, mi több, korszakalkotó játék, csakhogy 1998 már nem tegnap volt, így sokan valószínűleg megijednek a csúnya grafika és a szörnyű minőségű szinkron miatt. Nos, számukra nyújthat segédkezet a Black Mesa című remake, melyre nyolc évet vártunk, de megérte. A programot most nem dicsérnénk feleslegesen, elég, ha a fejlesztők legújabb közleményét tudatjuk, mely szerint 1,7 millióan töltötték le munkájukat világszerte -- és ez persze csak a követhető letöltések száma, a megannyi (egyébként nem túl fair) mirror és esetleges lemezmelléklet nem számít bele.
A letöltések számát egyébként ti is nyomon követhetitek, lévén a fejlesztők egy dinamikus weboldalt készítettek erre a célra -- na jó, a weboldal itt inkább barokkos túlzás, tulajdonképpen egy webes számlálóról van szó, mely immár az 1,8 milliós számot is átlépte. Csak remélhetjük, hogy a rengeteg belefeccölt munkára a Valve is felfigyel, mert ezeket a srácokat megérné teljes időben alkalmazni. Hallod ezt Gabe? Ők kellenek a HL3-hoz!
ennyi erővel azt is mondhatnád hogy a supermario grafikában leveri a bf3-mat
Azon kívül, hogy alapból egy remek játékot dolgoztak fel, még jobbá tették. Nagyon sok pluszt tettek hozzá. A grafika szerintem csak másodlagos a mellett amit hozzá tettek még a fejlesztők.
Én remélem hogy a sok munka majd meghozza a gyümölcsét a fejlesztőknek.
"Hallod ezt Gabe? Ők kellenek a HL3-hoz! " Ezen szakadtam!!!
DE nagyon is igaz! Tényleg alkalmazhatná őket a Valve.
Nem tudom, ezt valóban komolyan gondolod-e vagy troll vagy... Mindenesetre pont ezért emlegetik fel még így 14 év után is a HL-t, mert nem szimplán arról szól, hogy menj egy csőben és nyomd a bal egérgombot, meg néha a jobbot, bár manapság már az sem kötelező a sok gagyi tucat-FPS-ben.
És igen, vizuális tekintetben az 1998-as verzió igen is ver sok mai játékot. Nem azért, mert ultrarealisztikus, hanem azért, mert stílusos. Persze -s ezt nem sértésből mondom - de tényleg nem- ezt olyannak, aki majdnem a játék elékszülésének évében született, hiába magyarázzuk. Ti már ehhez a sok effekthalmazhoz szoktatok. Bizonyára én is így lennék. Habár én 86-os vagyok, és simán játszottam 80-as évekbeli játékokkal is utólag.
Szerintem ha a Valve alkalmazná őket,lehet hogy idővel elnyomná a kreativitásukat,csak az számítana hogy azt csinálják amit mondanak nekik,és a végeredmény nem lenne nagy szám.
Jó hogy saját ötleteket használtak fel, és nem csak újratextúrázták a pályákat(a Half Life Source-nek alapból ennek kellett volna lennie).
Remélem,az első rész kiegészítőinek a feldolgozásait is befejezik egyszer.
Nekem a játék hosszával nincsen bajom,az hogy a Xen pályák még nincsenek készen nekem nem gond,majd elkészül egyszer(különben a mód neve: Black Mesa,abba meg az eddig kiadott pályák tartoznak bele).
Egyáltalán nem csúnya, korához mérten helytálló. A maga idejében teljesen rendben volt. A szinkront meg aztán végképp nem értem. Mi is a probléma vele?