Az új Call of Duty játék egyik legnagyobb arca (úgy is mondhatnám, az MW2 Psychója...) Simon Riley őrmester, aki egy koponyát mímelő maszkot hord, rajta dögös napszemüveget, és eképpen a Ghost becenévre hallgat. Remek figura, és úgy tűnik, az Infinity Ward nemcsak epizódszerepre szánta, legalábbis az őt szinkronizáló színészember szerint. A szóban forgó Craig Fairbrass az Inside Xbox riportjának egyik alanya volt a játék egyesült királyságbeli „launch party” rendezvényén, amelyben, ahogy azt alant láthatjátok-hallhatjátok (2:45 körül), elárulta: Ghost egy készülő spin-off képregény főhőse lesz (a spin-off egy adott szériából kiemelt karakter köré épített újabb történetsor), sőt, egy -- őt idézve -- „másik kis játékról is beszélnek” a fejlesztők. Érdekes ötlet, és egyben meglepő is, hiszen még a jó öreg Price kapitányt sem érte ez a megtiszteltetés, pedig én tényleg kíváncsi lennék hosszú életének titkára...
...és hogy ne múljon el nap asztalra csapkodás nélkül: egy újabb petíciót indítottak az elégedetlenkedő játékosok, melyekben az alábbiakat követelik a készítőktől:
A dedikált szerverek / IWNet kapcsán:
A petíció elindítói szerint a PC-s közösség úgy látja, hogy miután a fentieket tartalmazza az MW, azaz a CoD4, az MW2 pedig nem, utóbbi jóval soványabb verzió, és nem sok jót ígér a PC-s játékok jövője szempontjából. Szeretnék, ha az Infinity Ward kommunikálna a PC-s közösséggel, meghallgatná a visszajelzéseket és aggályokat, és nem kezelné ezen platform vásárlóit alsóbbrendűként csak azért, mert nem konzolon játszik.
...és hogy ne múljon el nap asztalra csapkodás nélkül: egy újabb petíciót indítottak az elégedetlenkedő játékosok, melyekben az alábbiakat követelik a készítőktől:
- játékbeli konzol;
- /record parancs, azaz a játékmenet rögzítésének lehetősége;
- kihajlás beépítése;
- automatikus balansz;
- több profil;
- jobb grafikai- és FOV-kontroll;
- a ping kijelzése grafikon helyett miliszekundumban;
- egy bajnokságszerű játékmód (mint a Promod);
A dedikált szerverek / IWNet kapcsán:
- a mod-eszközök és a moddolt dedikált szerverek támogatása;
- punkbusteres dedikált szerverek;
- a dedikált szerverek adminjai állíthassák be a játékosok számát, ennek maximális száma 50 fő legyen;
- a PC-játékosok szabadon dönthessék el, hogy egy P2P IWNet szerverhez, vagy egy dedikált, klánok, egyének által hosztolt szerverhez csatlakoznak-e.
A petíció elindítói szerint a PC-s közösség úgy látja, hogy miután a fentieket tartalmazza az MW, azaz a CoD4, az MW2 pedig nem, utóbbi jóval soványabb verzió, és nem sok jót ígér a PC-s játékok jövője szempontjából. Szeretnék, ha az Infinity Ward kommunikálna a PC-s közösséggel, meghallgatná a visszajelzéseket és aggályokat, és nem kezelné ezen platform vásárlóit alsóbbrendűként csak azért, mert nem konzolon játszik.
Off: Azt valaki esetleg nem tudja, hogy a videóba, 4:15-nél milyen zene megy? Címre gondolok konkrétan... Jó lenne, ha esetleg valaki tudná.
DE így is tökéletes. Voltam PC-s, de akkor sem értem ezt a rinyálást. Kinek hiányzik, hogy a csalók lepjék el a szervereket és rontsák a játékélményt. Már kijátsszák a rendszert a hackerek és már csomó trükköt nyomatnak. Szégyenteljes.
Illetve nagyon felháborító,hogy sokan csak azért vették meg, mert warezossal nem lehetett volna multizni, és akkor mostmeg ezt látják?? Hogy a sok ingyenélő kalóz ugyanúgy élvezi a játék minden modját, ahogy azok, akik drága pénzért megvették. Szerintem így ez nagyon igazságtalan....
Viszont a dedikált szervereknek nem fognak engedni az 100.. Majd patchek formájában orvosolni fognak problémákat.
A P2P viszont a mai napig kérdőjel számomra, mert annak ellenére, hogy nincs szerver, előfordul időnként, hogy hostot vált a játék, pedig pont az lenne a lényege, hogy nincs ilyen. (Javítson ki valaki, ha ez bullshit, mert annyira nem értek ehhez.)
Szóval most aláírom a petíciót, bár hatása úgysem lesz.
OFF kihajlást leginkább a Moha találta el