Már egy ideje szállingóztak olyan pletykák, melyek szerint csak és kizárólag a következő konzolgeneráció megérkeztekor fog elkészülni a Beyond Good & Evil 2, a játékot tervező Michel Ancel viszont a napokban megerősítette, hogy így lesz. Sőt, indoklást is adott, ami azért nem semmi egy ilyen sokára érkező játékkal kapcsolatban.
"Amikor először küldtem el a technikai dokumentumokat a Sonynak az első részről, az Emotion Engine idejét éltük, még javában a PS2-n. Ennek ellenére majdnem mindent sikerült úgy megvalósítanunk, ahogyan szerettük volna. A Beyond Good & Evil világa azonban hatalmas, van egy nagyváros, egy hold, egy óceán és egy űrhajó, ami elméletileg képes rá, hogy más bolygókra is kiruccanjunk vele. A gond csak annyi, hogy ha ezt lekorlátoznánk a játékban, akkor becsapnánk az embereket, ezt pedig nem szeretném. A Mass Effect egyébként jól megoldotta ezt, példaértékű munka. Szóval igen, ez az oka [hogy nextgen lesz]."
Magyarra fordítva: túl nagy és túl bonyolult a program ahhoz, hogy a mostani konzolok elbírják, mivel pedig PC-re egyedüliként kiadni üzleti öngyilkosság, ezért muszáj megvárni az új gépek megjelenését, ami egyébként az elemzők szerint 2014 környékén esedékes.
Az első Beyond Good & Evil fantasztikus játék volt, de egyben hatalmas bukta is, amit utólag a kissé komor címnek és a Ubisoft nem épp erélyes reklámkampányának tudnak be az okosok. Azóta persze nagyon sok elment belőle, mert hosszú ideig olcsón lehetett kapni, sőt, nemrég XBLA-ra és PSN-re is kiadták HD-ben (személy szerint csak ajánlani tudom). A Ubisoft pedig minden bizonnyal komolyan veszi Ancel terveit, ha belemegy egy ilyen hosszútávú vállalkozásba.
"Amikor először küldtem el a technikai dokumentumokat a Sonynak az első részről, az Emotion Engine idejét éltük, még javában a PS2-n. Ennek ellenére majdnem mindent sikerült úgy megvalósítanunk, ahogyan szerettük volna. A Beyond Good & Evil világa azonban hatalmas, van egy nagyváros, egy hold, egy óceán és egy űrhajó, ami elméletileg képes rá, hogy más bolygókra is kiruccanjunk vele. A gond csak annyi, hogy ha ezt lekorlátoznánk a játékban, akkor becsapnánk az embereket, ezt pedig nem szeretném. A Mass Effect egyébként jól megoldotta ezt, példaértékű munka. Szóval igen, ez az oka [hogy nextgen lesz]."
Magyarra fordítva: túl nagy és túl bonyolult a program ahhoz, hogy a mostani konzolok elbírják, mivel pedig PC-re egyedüliként kiadni üzleti öngyilkosság, ezért muszáj megvárni az új gépek megjelenését, ami egyébként az elemzők szerint 2014 környékén esedékes.
Az első Beyond Good & Evil fantasztikus játék volt, de egyben hatalmas bukta is, amit utólag a kissé komor címnek és a Ubisoft nem épp erélyes reklámkampányának tudnak be az okosok. Azóta persze nagyon sok elment belőle, mert hosszú ideig olcsón lehetett kapni, sőt, nemrég XBLA-ra és PSN-re is kiadták HD-ben (személy szerint csak ajánlani tudom). A Ubisoft pedig minden bizonnyal komolyan veszi Ancel terveit, ha belemegy egy ilyen hosszútávú vállalkozásba.
Szeretettel várjuk csak legyen olyan jó mint az első vagy még jobb!