Mortal online: FPS MMOG A Star Vault AB azonban most úgy döntött, belecsap a lecsóba, de úgy, hogy még a csempékről is nyaldoshatjuk majd a jó kis paprikás-paradicsomos szaftot. A Mortal Online ugyanis több szempontból is szakít majd a hagyományokkal - legalább is az ígéretek szerint mindenképpen.

Először is: az Unreal 3 motor hajtja majd, amely hozzáértő kezekben nagyon dögös is tud lenni, ugyanakkor, elnézve például az aktuális Turokot, katasztrófához is vezethet a bevetése. Másodszor: a világban nincsenek zónák, mágikus határvonalak, amelyek átlépve hirtelen ellenséges övezetben - PVP zónában - találhatjuk magunkat. Bárhol, bármikor futunk is össze valakivel, azonnal mérlegelnünk kell, saját morális döntéseinken (illetve természetesen az ellenfélén) múlik majd, a találkozásunk vajon békésen vagy harccal végződik. Harmadszor pedig: FPS lesz, amelyben a játékos képességeire legalább akkora hangsúlyt fektetnek majd a fejlesztők, mint a szintlépéseknél fejlesztett karakterstatisztikákra...  Jól hangzik?

Lenyűgözően stílusos és látványos videobemutató érkezett a bejelentéssel (pár koncepció, illetve egyetlen árva háttérkép társaságában), azonban a médiakampány hiánya egyértelműen a kiadási dátum miatt ilyen feltűnő: sajnos legkorábban valamikor jövőre futhatunk majd össze egy kis békés szkanderozásra egy sárkánybarlangban...