Az austini KnightMayor stúdiót Rick Burton, James Henley, Brian Ledden és Jeff Visgaitis alapította; előbbi három a BioWare munkatársaként olyan játékok születésénél bábáskodott, mint a Jade Empire, a Mass Effect, a Dragon Age és a Star Wars: The Old Republic, míg Jeff Visgaitis a papír-ceruza szerepjátékok világából érkezett, a srácoknak tehát elég nagy tapasztalatuk van az RPG-k terén – nem csoda, hogy frissen bejelentett játékuk is ebben a műfajban próbál szerencsét.

A Mooncrest az alkotók megfogalmazása szerint olyan klasszikusok ihletéséből született, mint a Jade empire, a Knights of the Old Republic és a Neverwinter Nigths, miközben valós idejű harcrendszere a Dark Soulst idézi. A történet középpontjában két fiatal lány áll: egyikük Sera, aki a Mooncrest paladintemplomban nevelkedett, és végzett lovagként épp kinyílnak előtte a nagyvilágba vezető kapuk, útját pedig nemsokára egy számkivetett lány, Pirotase keresztezi. Ők ketten két külön világot képviselnek: Sera naiv, idealista, nemes, ám tapasztalatlan, míg Pirotase Nocturne utcán nevelkedett, dörzsölt, vagány, szabad és realista. Kettejük sorsa természetesen összefonódik, és hamarosan olyan dolgokba keverednek, amelyekből csak együttes erővel, egymást segítve kecmereghetnek ki. 

A játék során csak két hősünket irányítjuk, kettejük kapcsolatát filmszerű dialógusokban fejleszthetjük, ezek során természetesen választási lehetőségeink lesznek, amelyek hőseink életét, cselekedeteit, a sztori alakulását is befolyásolják. A harc ugyanakkor, amelyben Sera buzogányt, hosszúkardot és fejszét használ, miközben Pirotase íjjal támogatja őt, a Souls-szériát idézi: támadásaink staminát fogyasztanak, ami bár folyamatosan töltődik, meg kell fontolnunk a lépéseinket, és taktikus kitérésekkel, blokkolásokkal operálni, no meg megfelelő módon fejleszteni hőseinket az általunk elképzelt irányba – a kemény küzdelmek utáni pihenést pedig kalandjátékszerű puzzle-k és minijátékok biztosítják.

Egyelőre ennyit tudunk a játékról, a külsőről pedig csak koncepciórajzokat kaptunk – igaz, a két fős art design különítmény, Simon Kopp és Maximilian Degen a csodálatos Ori and the Blind Foresten dolgozott korábban, szóval annyira talán nem kell aggódnunk...

A Mooncrest megjelenési dátuma és a célplatformok mibenléte egyelőre ismeretlen – figyelemmel fogjuk követni a projektet.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!