A Modern Warfare 2 kapcsán már a bejelentéstől fogva tisztában voltunk azzal, hogy nem a jó öreg Soapot fogjuk irányítani, hanem egy új figurát (több szereplő is lesz), aki a régi főszereplő parancsnoksága alá tartozik. Őt Gary "Roach" Sandersonnak hívják és a 141-es osztagban szolgál, ahol csak a legkiválóbb katonák harcolhatnak. Az alakulat különlegessége, hogy bevetésenként változtatják a nevüket, és hogy amerikai és Egyesült Királyságbeli bakák alkotják a tagjait, így találkozni fogunk az CIA és az SAS embereivel, de a Delták és rangerek is tiszteletüket teszi.
A 141-esek céljai általában a kiemelten fontos személyek vagy iratok biztonságba helyezése, illetve megsemmisítése, így aztán gyakran kerülnek hajmeresztő helyzetekbe, ráadásul most, hogy küszöbön van egy újabb nagyszabású háború, minden eddiginél nagyobb szükség van rájuk. Makarov megállítása érdekében Brazíliától kezdve a sarkvidéken át szinte mindenféle környezetben harcolnak, ráadásul még az Egyesült Államok területén is sor kerül egy drámai bevetésre. Azt azonban mindannyian jól tudjuk, hogy a szólista mód ismét csak a másodhegedűs szerepét tölti be a multiplayer, valamint a Special Ops mód mellett.
A többjátékos módot már korábban kiveséztük, így csak annyit teszek hozzá a korábbi irományomhoz, hogy időközben kiderült: egészen 70-es szintig juthatunk a multis karrierünk során, és akkor még ott van a prestige mód, ami ugyebár plusz kihívásokat (és talán új fegyvereket is) tartogat számunkra.
Ami pedig a Special Ops módot illeti, ennek a prototípusához volt szerencsénk az első részben a Mile High Club küldetés formájában, melyben mindenféle történet nélkül annyit kellett csak tennünk, hogy kiszabadítsuk a túszt és felrobbantsuk a gépet, a Special Ops mód pedig pont ilyen lesz, csak nagyobb és jobb.
Összesen 23 küldetésben vehetünk részt, melyeken mindig valami más feladatot kell végrehajtanunk. Van, ahol meg kell támadnunk egy domb tetején álló faházat, de van olyan küldetés is, ahol csak meg kell tisztítanunk egy szobát a rosszarcúaktól (Breach and Clear), valamint egy motorosszán „versenyben” is részt vehetünk, ám ne higgyétek azt, hogy mindez sétagalopp lesz. A nehézségi szint beállításától függően például változik az ellenfelek száma és intelligenciája, nincsenek mentéspontok, tehát halál esetén előröl kezdjük az egészet, valamint az se felejtsük, hogy csak ebben a módban találkozhatunk az extra szívós juggernauttal, akit a bombabiztos ruhájának hála csak közelről, késsel lehet elintézni, vagy nagyon sok gránáttal.
A Special Ops módról egyébként még azt érdemes tudni, hogy nagyjából olyan hosszú -- ha nem hosszabb --, mint a szólómód, és hogy csillagokat gyűjthetünk a bevetések során, amelyeket achievementekre és valószínűleg jutalmakra válthatunk be. Pályánként összesen három csillagot lehet megszerezni; ha legkönnyebb szinten játsszunk végig egy bevetést, akkor egy csillagot kapunk, ha meg veteránon, akkor hármat, összesen tehát 69 csillag vár ránk
U.i.: Billy Murray (Price parancsnok hangja) hivatalos oldalán nemrég azt olvashattuk, hogy a színész Los Angelesbe utazott, hogy részt vegyen a Modern Warfare 2 munkálataiban, tehát a bajuszos katona visszatér, ám a bejegyzést eltüntették, valószínűleg az Infinity Ward kérésére.
A 141-esek céljai általában a kiemelten fontos személyek vagy iratok biztonságba helyezése, illetve megsemmisítése, így aztán gyakran kerülnek hajmeresztő helyzetekbe, ráadásul most, hogy küszöbön van egy újabb nagyszabású háború, minden eddiginél nagyobb szükség van rájuk. Makarov megállítása érdekében Brazíliától kezdve a sarkvidéken át szinte mindenféle környezetben harcolnak, ráadásul még az Egyesült Államok területén is sor kerül egy drámai bevetésre. Azt azonban mindannyian jól tudjuk, hogy a szólista mód ismét csak a másodhegedűs szerepét tölti be a multiplayer, valamint a Special Ops mód mellett.
A többjátékos módot már korábban kiveséztük, így csak annyit teszek hozzá a korábbi irományomhoz, hogy időközben kiderült: egészen 70-es szintig juthatunk a multis karrierünk során, és akkor még ott van a prestige mód, ami ugyebár plusz kihívásokat (és talán új fegyvereket is) tartogat számunkra.
Ami pedig a Special Ops módot illeti, ennek a prototípusához volt szerencsénk az első részben a Mile High Club küldetés formájában, melyben mindenféle történet nélkül annyit kellett csak tennünk, hogy kiszabadítsuk a túszt és felrobbantsuk a gépet, a Special Ops mód pedig pont ilyen lesz, csak nagyobb és jobb.
Összesen 23 küldetésben vehetünk részt, melyeken mindig valami más feladatot kell végrehajtanunk. Van, ahol meg kell támadnunk egy domb tetején álló faházat, de van olyan küldetés is, ahol csak meg kell tisztítanunk egy szobát a rosszarcúaktól (Breach and Clear), valamint egy motorosszán „versenyben” is részt vehetünk, ám ne higgyétek azt, hogy mindez sétagalopp lesz. A nehézségi szint beállításától függően például változik az ellenfelek száma és intelligenciája, nincsenek mentéspontok, tehát halál esetén előröl kezdjük az egészet, valamint az se felejtsük, hogy csak ebben a módban találkozhatunk az extra szívós juggernauttal, akit a bombabiztos ruhájának hála csak közelről, késsel lehet elintézni, vagy nagyon sok gránáttal.
A Special Ops módról egyébként még azt érdemes tudni, hogy nagyjából olyan hosszú -- ha nem hosszabb --, mint a szólómód, és hogy csillagokat gyűjthetünk a bevetések során, amelyeket achievementekre és valószínűleg jutalmakra válthatunk be. Pályánként összesen három csillagot lehet megszerezni; ha legkönnyebb szinten játsszunk végig egy bevetést, akkor egy csillagot kapunk, ha meg veteránon, akkor hármat, összesen tehát 69 csillag vár ránk
Ha még megfejelnék egy Gears of War 2 féle Horda móddal, már szentté avatnám őket. Jönne a sok katona végeláthatatlanul hullámokban, áhhhh, beleborzongtam milyen jó lenne.
Akkor se a single se ez se semmi nem lesz coop?
A WaW-ban azért volt zombi és volt single coop...
Ez az eddigi egyetlen negatívum számomra, egyébként 'AAA' cím.
Szóval single rész,special ops mód 23 új pályával,mindez +multiban is lehet,akármennyibe is fog kerülni ez ajándék lesz.
Csak hát már nov.-24 után csak.
Kezdem is gyűjteni rá meg a gépfelújításra a pénzt.
Hoppá! Azért ez nem semmi, szerintem tuti siker lesz, majd ha kiadják, akkor utána egy héten szerintem lesz egy hír itt a pc guru-n, hogy óriási eladások
Ja, és még valami. A CoD-ok single részének legnagyobb negatívuma a szememben mindig az volt, hogy nem egy karaktert alakítunk, hanem többet, így nem alakul ki igazán kötődés iránta, tehát kevésbé érdekel, mi lesz vele. A sablon csapattársakról nem is beszélve... Ok, leszámítva Price-t. Legalább egy játékon belül maradnának egy főszereplőnél... Manapság nem lehetetlen, hogy sok helyre eljussunk. A 2. VH-ban megértem, hogy csak így tudtak különböző harctereket bemutatni, de nem ártana erről leszokni. Biztos javulna az azért így is jó történet.
A játékról a véleményem az, hogy nagyon nagyon ott lesz!! Már várós ez a game is, de addig igen csak újíthatom a vasam!!