Az Infinity Ward hűen a korábbi ígéretéhez közzétette az MW2 multiplayer módjának első trailerét, ami mellé ugyan nem adtak ki egy írásos dokumentumot, ami részletesen elmagyarázná, mi micsoda, de a másfél perces mozgóképből így is elég sok mindent megtudtunk.
Mint láthatjuk, a killstreakek visszatérnek, sőt mostantól személyre is szabhatjuk őket. Ahogy fejlődünk, egyre több és érdekesebb kiváltságokat állíthatunk be magunknak, például 11 egymást követő gyilkosság után egy AC130-as repülőgép gépágyúját irányíthatjuk, ám ez várhatóan sok játékost idegesíteni fog, talán még tiltani is fogják a szervereken, hasonlóan a Martyrdom perkhez vagy a gránátvetőhöz.
A fegyverek terén újdonságként bemutatkozik a hőkövetős RPG, ami a repülőgépek és — ha egyáltalán lesznek, akkor — a helikopterek ellen tökéletes lesz. Ezen felül visszatérnek a flashbangek is, de lesz egy új, tapadós gránát is, ami felettébb érdekesnek tűnik, azon viszont meglepődtem, hogy az E3-as játékmenet-videóban bemutatott szívverés-érzéklelő radar a multiplayer módban is elérhető lesz, ez pedig felvet egy nagy kérdést: ha ezt minden fegyvernél lehet majd használni — például egy perk segítségével —, akkor többet nem lesz szükséges UAV-kat hívni, vagy ezt a radart csak egy bizonyos killstreak után kapjuk meg? Várjuk a válaszokat, Infinity Ward!
U.i.: Akinek támadt egy jó killstreak ötlete, az a játék hivatalos twitterén elmondhatja a fejlesztőknek, természetesen angolul.
Mint láthatjuk, a killstreakek visszatérnek, sőt mostantól személyre is szabhatjuk őket. Ahogy fejlődünk, egyre több és érdekesebb kiváltságokat állíthatunk be magunknak, például 11 egymást követő gyilkosság után egy AC130-as repülőgép gépágyúját irányíthatjuk, ám ez várhatóan sok játékost idegesíteni fog, talán még tiltani is fogják a szervereken, hasonlóan a Martyrdom perkhez vagy a gránátvetőhöz.
A fegyverek terén újdonságként bemutatkozik a hőkövetős RPG, ami a repülőgépek és — ha egyáltalán lesznek, akkor — a helikopterek ellen tökéletes lesz. Ezen felül visszatérnek a flashbangek is, de lesz egy új, tapadós gránát is, ami felettébb érdekesnek tűnik, azon viszont meglepődtem, hogy az E3-as játékmenet-videóban bemutatott szívverés-érzéklelő radar a multiplayer módban is elérhető lesz, ez pedig felvet egy nagy kérdést: ha ezt minden fegyvernél lehet majd használni — például egy perk segítségével —, akkor többet nem lesz szükséges UAV-kat hívni, vagy ezt a radart csak egy bizonyos killstreak után kapjuk meg? Várjuk a válaszokat, Infinity Ward!
U.i.: Akinek támadt egy jó killstreak ötlete, az a játék hivatalos twitterén elmondhatja a fejlesztőknek, természetesen angolul.
Meg mondjuk azért több a casual játékos mint a pro. én igy vettem észre a CoD2-es és a CoD4es szeriken amig jácottam
nekem ez az Ac 130as egy picit szúrja a szemem...már azért is csak tiltani fogják minden low szerin mer mondjuk nem sokak képesek elérni egy 11 kill streak-et, én sem de azért jó ötlet a fejlesztőktől.meg ezt a szívérzékelős radart is tiltani fogják a szeriken ha lesz uav...a multiba szerintem nem kellett volna áthozni ezt mert ha nincs UAV akkor mondjuk a gyengébb játékosok akik nem érték el azt a szintet ahol elérhető lesz a radar az elég nagy hátrány lehet nem? utána ha megszerezték természetesen nem lesz baj de ha csinálnak egy perket mondjuk h nem érzékel a radar akkor tuti mindenki használni fogja és semmi értelme nem lesz...vagy hülyeséget mondok?