Az Infinity Ward hűen a korábbi ígéretéhez közzétette az MW2 multiplayer módjának első trailerét, ami mellé ugyan nem adtak ki egy írásos dokumentumot, ami részletesen elmagyarázná, mi micsoda, de a másfél perces mozgóképből így is elég sok mindent megtudtunk.
Mint láthatjuk, a killstreakek visszatérnek, sőt mostantól személyre is szabhatjuk őket. Ahogy fejlődünk, egyre több és érdekesebb kiváltságokat állíthatunk be magunknak, például 11 egymást követő gyilkosság után egy AC130-as repülőgép gépágyúját irányíthatjuk, ám ez várhatóan sok játékost idegesíteni fog, talán még tiltani is fogják a szervereken, hasonlóan a Martyrdom perkhez vagy a gránátvetőhöz.
A fegyverek terén újdonságként bemutatkozik a hőkövetős RPG, ami a repülőgépek és — ha egyáltalán lesznek, akkor — a helikopterek ellen tökéletes lesz. Ezen felül visszatérnek a flashbangek is, de lesz egy új, tapadós gránát is, ami felettébb érdekesnek tűnik, azon viszont meglepődtem, hogy az E3-as játékmenet-videóban bemutatott szívverés-érzéklelő radar a multiplayer módban is elérhető lesz, ez pedig felvet egy nagy kérdést: ha ezt minden fegyvernél lehet majd használni — például egy perk segítségével —, akkor többet nem lesz szükséges UAV-kat hívni, vagy ezt a radart csak egy bizonyos killstreak után kapjuk meg? Várjuk a válaszokat, Infinity Ward!
U.i.: Akinek támadt egy jó killstreak ötlete, az a játék hivatalos twitterén elmondhatja a fejlesztőknek, természetesen angolul.
Mint láthatjuk, a killstreakek visszatérnek, sőt mostantól személyre is szabhatjuk őket. Ahogy fejlődünk, egyre több és érdekesebb kiváltságokat állíthatunk be magunknak, például 11 egymást követő gyilkosság után egy AC130-as repülőgép gépágyúját irányíthatjuk, ám ez várhatóan sok játékost idegesíteni fog, talán még tiltani is fogják a szervereken, hasonlóan a Martyrdom perkhez vagy a gránátvetőhöz.
A fegyverek terén újdonságként bemutatkozik a hőkövetős RPG, ami a repülőgépek és — ha egyáltalán lesznek, akkor — a helikopterek ellen tökéletes lesz. Ezen felül visszatérnek a flashbangek is, de lesz egy új, tapadós gránát is, ami felettébb érdekesnek tűnik, azon viszont meglepődtem, hogy az E3-as játékmenet-videóban bemutatott szívverés-érzéklelő radar a multiplayer módban is elérhető lesz, ez pedig felvet egy nagy kérdést: ha ezt minden fegyvernél lehet majd használni — például egy perk segítségével —, akkor többet nem lesz szükséges UAV-kat hívni, vagy ezt a radart csak egy bizonyos killstreak után kapjuk meg? Várjuk a válaszokat, Infinity Ward!
U.i.: Akinek támadt egy jó killstreak ötlete, az a játék hivatalos twitterén elmondhatja a fejlesztőknek, természetesen angolul.
1.: 130 ezer forintomba fog kerülni h tudjak rajta játszani!!! (a jelenlegi gépen tuti nem fog futni a cod 5 is csak 15-45 fps-el ment)
2.: az ára kölyön nem tom hány ezer forint értékbe a gamerek fele le fogja tölteni!
és akkor jönne a "megszorítások" és ugye egy átlag ember keres kb egy hónapba jó esetben 100 000 Ft-oz akkor hogy lehet megvenni ne beszéljünk arról hogy ha gyerek ről van szó (meg ugye kba a gamerek 70% kiskorú lesz)
egyébként fasza lesz mindent összeszámítva olyan 150 ezer forintba fog kerülni a game (vagy 142 attol függ milyen ára lesz)
Igen a grafika ugyanaz nekem max több lett az effekt meg a textúrák élesedtek egy kicsit.
Játékmenetbe? Mit tudjam én? Szerintem van ott elég kreativitás a srácoknál, hogy ennél többet kitaláljanak...
A grafika szinte 100%-ig ugyanaz...ilyen szinten egy húzósabb patchel módosíthatták volna a 4-et is akár.
(Vannak trailerek ahol még a hud is ugyanaz.)
Azért nem jó ez, mert ezért felesleges új címet kiadni.
Adjanak hozzá 1 gigás patcheket, mint más játékokhoz, új mapokkal, fegyverekkel ability-kkel.
Jó, tudom ma ez a dlc-zés a divat, amit én pl. nem nagyon szeretek, mert modderektől ingyen megkapja az ember, de egy dlc is max 2k-4k Ft.
Márpedig egy játékot építeni nem rossz dolog, de így csak kapkodás lesz belőle:
Nem tud lassan az ember lépést tartani a szériával, és mellesleg rengeteget fizet pluszba.
BigBoy: Mi ugyanaz benne?? Hmmm... grafikailag semmit sem változott a játék a játékmenet maradt ugyanaz. Magyarán agyon van scrpitelve az egész... Attól mert kapok benn egy hőkövetés rakétavetőt még nem fogok kiadni 12 ezret.
Ho 7500huf a CoD 2? Talán itt Debrecenbe?
Bog-on vagy, TDM-ben, eldobsz egy gránátot, bumm, azonnal kapsz egy airstrike-ot, hívod, fél map letarolva !egyetlen gombnyomásoddal!, heli megvan, lehívod, lelámul abszolúte mindenkit falon át, mindenen át, de közben a heli lőtt neked egy újabb bombázást (tegyük fel te ezalatt meghaltál másnak a bombázásában), elnyomod, ....
=totál anarchia, nem mintha a gránátok nem okoznának eleve nagy kalamajkát (főleg miután pár hónapra rá a játékosok 80%-a már sploitolja majd).
A másik furcsa dolog TDM-ben a spawnarea-forgás...igaz, így elvileg nehezebb spawnkillelni...elvileg, de így viszont rendszeres, hogy azért nyír ki más, mert mögéd spawnolt a forgást követően...
Végül az egészből anarchia, rohangászás, hardcore-on még plusz eszetlen lövöldözés is lesz minimális háború- vagy csapat-feelinggel.
(HC-ban a legjobb, hogy egy tüsszentéstől meghalsz, noszaneki gépágyú kézbe és nyomulás falon át + még több "megvan a hátad, beee" -style kill.)
Aztán jön a warmod, amiben csak a legbugosabb daragépet meg snipert lehet használni+ jobb a bunnyhop "támogatottsága" és már-már üti az UT-s dodge-okat.
DE: Ez kell a népnek...újra...és újra...és újra...legyen...
Régi cod-ok is rohadt drágák
Évente kijön 1 cod kezd fifa/sims érzésem lenni és ezt Mi foglyuk megszívni mert megvettük(én legalábbis) a cod4-et és letojtak minket mióta kijött a cod5.
Ugyanolyan lesz mint a 4. akkor minek vegyem meg??
Ráadásul pofátlanul drága lesz a játék(lásd a CoD 2 még 4 év utána is 7500ft.... no comment)
mindenki anyázni fog,hogy milyen s**r lettXDén inkább a COD 7 et várom remélem télleg vietnam ban fog játszodni