A vasárnap indult és azóta már 130 ezer aláírásánál tartó petíciót nem mindenki tartja elegendőnek, hiszen Steve "Lelldorianx" Burke ma egy bojkottot indított, melyben mindenkit felszólít arra, hogy...
...mondják le az előrendeléseiket, ne vegyék meg játékot, és senkinek se javasolják a megvételt.
...mindenféle kapcsolatot szüntessenek meg az Infinity Ward fórumával, egyszerűen ne írjanak oda semmit.
...ne hozzák szóba sehol az Infinity Wardot, az Activisiont, vagy a Modern Warfare 2-t, csak ha a bojkottról van szó.
...árasszák el fourzerotwo e-mail címét a bojkottról szóló levelekkel.
...addig ne vegyenek semmilyen Infinity Ward játékot, ameddig meg nem kapják azt, amit akarnak.
...használják valamelyik hivatalos bojkott-matricát a fórum hozzászólásaikban. (A matricákat ezen az oldalon lehet megtalálni.)
A petíció célja, hogy az IW és az Activision magához térjen és támogassák a dedikált szervereket, különben -- Lelldorianx meglátása szerint -- a jövőben akár be is zárhatják a boltot, hiszen számos cég vesztét okozta már az, hogy nem szolgálták ki a közösséget, egy jól célzott ütéssel pedig olyan óriásokat, mint az Infinity Ward és az Activision is térdre lehet kényszeríteni.
Más. pgabor nevű fórumozónk kérésének eleget téve íme Robert Bowling blogbejegyzése, melyben elmagyarázza, mit tud és miért jó az IW.net.
Matchmaking és gördülékenyebb játékmenet: A múltban, mikor PC-n egy multiplayer mérkőzésben akartál részt venni, végig kellett böngészned egy listát, ahol azokat a szervereket láttad, melyeket különböző adminisztrátorok tartottak fenn. Ezeknek megvoltak a külön szabályaik, hogy miként lehet játszani, valamint a szerverböngésző arra is jó volt, hogy megtaláld, hol a legkisebb a szerver és a játékos közötti válaszidő, azaz a ping, ezzel biztosítva a gördülékeny játékmenetet. Az IW.nettel azonban elég csak annyit tenned, hogy beállítod a játéklisták (playlist) segítségével, hogy milyen játékmódban szeretnél játszani és milyen szabályok szerint, a rendszer pedig kiválasztja a legjobb teljesítményű szervert, ahol a kritériumaidnak megfelelő játékmódban és a képességeiddel egy szinten lévő játékosokkal lövöldözhetsz. Tehát az internetkapcsolatodhoz mérten mindig a legjobb teljesítményű szervereken játszhatsz, ráadásul egyforma képességű játékosokkal, de persze ez nem azt jelenti, hogy egy véletlenszerűen kiválasztott játékban kell részt venned, hanem azt, hogy egy olyan helyen, ahol biztosítva van a legjobb játékélmény.
Játéklisták és privát meccsek: A játéklista nem más, mint előre beállított játékmódok és pályák a publikus szerverek számára. Ha csak egy egyszerű Search and Destroy vagy Hardcore Search and Destroy játékban szeretnél részt venni és nem érdekelnek az egyéb játékszabályok, parancsba adhatod a játéklistának, hogy azokat intézze el maga. Azonban ha egy klánban játszol, és szeretnél egy másik klánnal megmérkőzni vagy csak gyakorolni, egy egyedi szabályokkal rendelkező bajnokságra indíthatsz egy privát szervert, ahol te magad adhatod meg a szabályokat, kirúghatod a nem kívánt játékosokat, és úgy általánosságban a saját szájízed szerint állíthatod be a játékot. Ha pedig beállítottál mindent, meghívhatod a rivális klánt, vagy a saját csapatoddal gyakorolhatsz a meccs előtt.
Ezzel a módszerrel nem kell modokat telepíteni vagy moddolt szervereket keresni, vagy amiatt aggódni, hogy nem te irányítod a játékot.
Csoportrendszer és barátlista: A Modern Warfare 2 PC-s verziója megkönnyíti, hogy együtt játssz a barátaiddal vagy a klánoddal. Használhatod a barátlistát, hogy lásd, ki van online, és meghívd őket egy meccsre, sőt lehetőség van arra is, hogy egy csoportként vándoroljatok szerverről szerverrel, illetve gyakorlás céljából egy másik, csoportba rendeződött klánt is meghívhattok egy privát szerverre, hogy együtt játszatok.
Csalásmentes játék: Az IW.net legnagyobb előnye, hogy nem kell többé attól tartanod, hogy egy olyan szerverre lépsz be, ahol hemzsegnek a csalók, vagy arra várnod, hogy az adminisztrátorok kipaterolják ezeket az egyéneket, az MW 2 PC-s verziójában ugyanis a Valve-Anti-Cheat rendszernek hála sokkal hatékonyabban tudjuk megőrizni a játék tisztaságát.
...mondják le az előrendeléseiket, ne vegyék meg játékot, és senkinek se javasolják a megvételt.
...mindenféle kapcsolatot szüntessenek meg az Infinity Ward fórumával, egyszerűen ne írjanak oda semmit.
...ne hozzák szóba sehol az Infinity Wardot, az Activisiont, vagy a Modern Warfare 2-t, csak ha a bojkottról van szó.
...árasszák el fourzerotwo e-mail címét a bojkottról szóló levelekkel.
...addig ne vegyenek semmilyen Infinity Ward játékot, ameddig meg nem kapják azt, amit akarnak.
...használják valamelyik hivatalos bojkott-matricát a fórum hozzászólásaikban. (A matricákat ezen az oldalon lehet megtalálni.)
A petíció célja, hogy az IW és az Activision magához térjen és támogassák a dedikált szervereket, különben -- Lelldorianx meglátása szerint -- a jövőben akár be is zárhatják a boltot, hiszen számos cég vesztét okozta már az, hogy nem szolgálták ki a közösséget, egy jól célzott ütéssel pedig olyan óriásokat, mint az Infinity Ward és az Activision is térdre lehet kényszeríteni.
Más. pgabor nevű fórumozónk kérésének eleget téve íme Robert Bowling blogbejegyzése, melyben elmagyarázza, mit tud és miért jó az IW.net.
Matchmaking és gördülékenyebb játékmenet: A múltban, mikor PC-n egy multiplayer mérkőzésben akartál részt venni, végig kellett böngészned egy listát, ahol azokat a szervereket láttad, melyeket különböző adminisztrátorok tartottak fenn. Ezeknek megvoltak a külön szabályaik, hogy miként lehet játszani, valamint a szerverböngésző arra is jó volt, hogy megtaláld, hol a legkisebb a szerver és a játékos közötti válaszidő, azaz a ping, ezzel biztosítva a gördülékeny játékmenetet. Az IW.nettel azonban elég csak annyit tenned, hogy beállítod a játéklisták (playlist) segítségével, hogy milyen játékmódban szeretnél játszani és milyen szabályok szerint, a rendszer pedig kiválasztja a legjobb teljesítményű szervert, ahol a kritériumaidnak megfelelő játékmódban és a képességeiddel egy szinten lévő játékosokkal lövöldözhetsz. Tehát az internetkapcsolatodhoz mérten mindig a legjobb teljesítményű szervereken játszhatsz, ráadásul egyforma képességű játékosokkal, de persze ez nem azt jelenti, hogy egy véletlenszerűen kiválasztott játékban kell részt venned, hanem azt, hogy egy olyan helyen, ahol biztosítva van a legjobb játékélmény.
Játéklisták és privát meccsek: A játéklista nem más, mint előre beállított játékmódok és pályák a publikus szerverek számára. Ha csak egy egyszerű Search and Destroy vagy Hardcore Search and Destroy játékban szeretnél részt venni és nem érdekelnek az egyéb játékszabályok, parancsba adhatod a játéklistának, hogy azokat intézze el maga. Azonban ha egy klánban játszol, és szeretnél egy másik klánnal megmérkőzni vagy csak gyakorolni, egy egyedi szabályokkal rendelkező bajnokságra indíthatsz egy privát szervert, ahol te magad adhatod meg a szabályokat, kirúghatod a nem kívánt játékosokat, és úgy általánosságban a saját szájízed szerint állíthatod be a játékot. Ha pedig beállítottál mindent, meghívhatod a rivális klánt, vagy a saját csapatoddal gyakorolhatsz a meccs előtt.
Ezzel a módszerrel nem kell modokat telepíteni vagy moddolt szervereket keresni, vagy amiatt aggódni, hogy nem te irányítod a játékot.
Csoportrendszer és barátlista: A Modern Warfare 2 PC-s verziója megkönnyíti, hogy együtt játssz a barátaiddal vagy a klánoddal. Használhatod a barátlistát, hogy lásd, ki van online, és meghívd őket egy meccsre, sőt lehetőség van arra is, hogy egy csoportként vándoroljatok szerverről szerverrel, illetve gyakorlás céljából egy másik, csoportba rendeződött klánt is meghívhattok egy privát szerverre, hogy együtt játszatok.
Csalásmentes játék: Az IW.net legnagyobb előnye, hogy nem kell többé attól tartanod, hogy egy olyan szerverre lépsz be, ahol hemzsegnek a csalók, vagy arra várnod, hogy az adminisztrátorok kipaterolják ezeket az egyéneket, az MW 2 PC-s verziójában ugyanis a Valve-Anti-Cheat rendszernek hála sokkal hatékonyabban tudjuk megőrizni a játék tisztaságát.
Hát igen, az már tényleg nagyon durva.
szerk.: Kétlem, hogy meg tudják csinálni. srry
Má' nem azért,de ez kinek lenne jó? Én például nem örülnék ha nem csinálnának több játékot... Rendben csikarják ki belőlük a dedikált szerókat, na de tönkretenni őket...nem,nem... Egyébként kétlem, hogy ezt a bojkotot. Jó tegyük fel, hogy megszakít minden rajongó minden kapcsolatot, de azt kétlem, hogy el tudnának menni a boltba a roskadozó polcok előtt amin ott a friss, csábító, rád kacsintó Modern Warfare 2.
Bár nem hiszem, hogy lemondanák egyátalán az előrendeléseket, mivel aki előrendelte, az nyilván nagyon várja, és nem fog az miatt várni, hogy legyenek dedikált szerverek.
Amúgy meg szerintem ez egy nagyon nagy hülyeség, hogy nem lesznek csíterek, mivel én is elég sokat szoktam látni cod5-ben, és azok nem tört szerverek...
Mi ez,megint támadásba lendült a 60%,mármint ennyi a warez aránya.
Sírnak itt hogyna mi lesz az x-firével,meg hogy mekkora lesz a pingem......
Érdekes nekem sosem kelett az x-fire a multihoz,csak simán elinditottam a multiplayert és a pingem is rendben volt,na persze ez a luxus nekem tavaly 12000-be került.
Nem kell itt sírni meg bojkottálni,örúljetek hogy van pc-re