Amilyen jól sikerült az eredeti Mirror’s Edge-ben a szabadfutás, annyira csapnivaló volt a közelharc és a fegyverekkel való lövöldözés -- utóbbi ráadásul különösen fájt, hiszen a Battlefield-sorozattal elhíresült DICE készítette a játékot, melynek ez nem kellett volna, hogy gondot jelentsen. Sebaj, jön a folytatás, ami igyekszik kijavítani az előd problémáit.
A CVG-vel készített interjú során a DICE általános ügyvezetője, Karl Magnus Troedsson mondta el, hogy amíg az első játékban a mozgásra, a világban történő navigációra koncentráltak, addig itt már a harcra is oda fognak figyelni, hogy az minél jobb és csiszoltabb legyen. „Már mutattuk a harcrendszert és a mozgást, de rengeteget lehetne még erről beszélni. Egyelőre csak annyit mondhatok, hogy nem ugyanaz a játék lesz, mint az első.”
Az új Mirror’s Edge felvonást legutóbb az E3 során láthattuk, de csak egy fejlesztői videó keretében, játékmenet-felvételt nem, csak annak prototípusát tekinthettük meg, vagyis a játék messze van a megjelenéstől -- az EA még nem közölte, mikorra várható Faith új kalandja.
Én mikor már sokadjára játszottam újra az első részt elgondolkoztam azon hogy Faith miért lőné le a rendőröket, hiszen ők csak parancsot teljesítenek.
De volt olyan rész ahol muszály voltam lelőne pár rendőrt mert különben nagyon nehéz lett volna.
Jelzem, hogy én például az első rész végigjátszása során egyetlen egy lövést nem adtam le. Egyszerűen nem illik bele a főszereplő imázsába. Más kategória egy nagyvárosi parkour futárcsaj, és más egy zsoldosként szomáliában edzett világkalandor gerillaharcos.
Jelzem, hogy én például az első rész végigjátszása során egyetlen egy lövést nem adtam le. Egyszerűen nem illik bele a főszereplő imázsába. Más kategória egy nagyvárosi parkour futárcsaj, és más egy zsoldosként szomáliában edzett világkalandor gerillaharcos.
Remélem nem rókabőr lesz!
Azért jó, hogy ezt mondták. Amiket művelnek, ez egy nagy megkönnyebbülés :D