A Mirror's Edge egy rendkívül érdekes, bár végső soron nem túl sikeres játék volt, amely a 2008-as elég gyengus eladások terén jelentkezett leginkább. John Riccitiello, az EA vezérigazgatója úgy gondolja, hogy megérdemel egy folytatást, még annak ellenére is, hogy a kiadó csökkentette a fejlesztési költségeket. Mindössze azt nem tudják még a kiadónál, hogy pontosan milyen irányba vigyék tovább a sorozatot.
Riccitiello az eredeti vizuális világ és a játékmenet szempontjából összességében elégedett volt az első résszel, azonban szerinte túl sokszor fordult elő, hogy az állandó free running közben "megtorpant" a játék, és szerinte ettől nem volt eléggé szórakoztató.
"Olyan volt, mintha nem tudtuk volna eldönteni, hogy Portal-hőst, vagy egy futárt akarunk bemutatni. A vevő pedig nem volt kész arra, hogy állandóan váltogassuk a játékstílusokat. Az biztos, hogy innovatív volt a játék, de rá kell jönnünk, hogy ezen felül milyen irányba megyünk, ha ötmillió példányt akarunk eladni egymillió helyett."
Riccitiello állítólag sokat vitatkozott a fejlesztőkkel, mert azt szerette volna elérni: döntsék el, hogy hagyományos FPS-játékot készítsenek a folytatásból, vagy inkább a Portal-szerű feladványokat és játékmenetet részesítik előnyben.
Az Electronic Arts mindenesetre egy relatíve kis csapattal dolgozik a folytatáson és csak "idő kérdése", hogy mikor készülnek el vele. Emellett iPhone-ra is megjelenik majd egy különálló rész januárban.
Riccitiello az eredeti vizuális világ és a játékmenet szempontjából összességében elégedett volt az első résszel, azonban szerinte túl sokszor fordult elő, hogy az állandó free running közben "megtorpant" a játék, és szerinte ettől nem volt eléggé szórakoztató.
"Olyan volt, mintha nem tudtuk volna eldönteni, hogy Portal-hőst, vagy egy futárt akarunk bemutatni. A vevő pedig nem volt kész arra, hogy állandóan váltogassuk a játékstílusokat. Az biztos, hogy innovatív volt a játék, de rá kell jönnünk, hogy ezen felül milyen irányba megyünk, ha ötmillió példányt akarunk eladni egymillió helyett."
Riccitiello állítólag sokat vitatkozott a fejlesztőkkel, mert azt szerette volna elérni: döntsék el, hogy hagyományos FPS-játékot készítsenek a folytatásból, vagy inkább a Portal-szerű feladványokat és játékmenetet részesítik előnyben.
Az Electronic Arts mindenesetre egy relatíve kis csapattal dolgozik a folytatáson és csak "idő kérdése", hogy mikor készülnek el vele. Emellett iPhone-ra is megjelenik majd egy különálló rész januárban.
A második részre érthető, hogy már profitot is szeretnének, de az ötmillió eladott példány némileg ábrándosnak tűnik.
Viszont itt vigyázni kell,mert ha átesnek a ló túlsó oldalára,akkor igencsak frusztráló,és idegölő feladványok is készülhetnek!Talán mind a két elemből kellene egy kicsit beleszőni,az első részben látott elemekhez!
Szerintem az lenne az igazán nyerő párosítás,mert úgy mind a két tábor elégedett lenne,az is,aki FPS,és akció elemekkel teli játékot akart,és az is,aki logikai fejtörőkben gazdag játékot várt!
Folytassák a sztorit, meg adjanak hozzá pár új és érdekes játékelemet, aztán köszöntem.