Az esetek többségében a legegyszerűbb műveletek is sokszor órákig tartó sorban állással vagy hosszú perceken át tartó telefonos várakoztatással járnak. Ez pedig a legtürelmesebb személyiségek számára is megterhelő lehet.
De milyen az, amikor valóban egyszerűen tudod elindítani az ügyintézési folyamatokat? Ebben a cikkben összefoglaltuk neked, hogy milyen elvárásokat érdemes támasztanod a mai modern korban a biztosítóval szemben, hogy biztosan kényelmesen, a neked leginkább kézenfekvő módon tudd intézni a dolgaidat.
Könnyed és rugalmas személyes kapcsolattartás
Az ügyfélszolgálatokon általában számolni kell a sorban állással. Abban az esetben viszont, ha megfelelő a biztosító ügyintézési rendszere, akkor lehetőséged van arra, hogy a képviseleti pontjaikra időpontfoglalással tudj érkezni. Így elkerülheted a tömeget, ami manapság, a pandémiai idején nagy előny.
Sokaknak problémát jelent az is, hogy az ügyfélszolgálatok klasszikus irodai munkarend szerint vannak nyitva, így nem tudnak oda eljutni anélkül, hogy erre külön szabadságot vagy kimenőt kellene kérniük. Amennyiben jól választasz, akkor a biztosítónál lehetőség van arra, hogy rugalmas, előre egyeztetett időpontban tudj személyesen bemenni az ügyeid elintézésére.
Szeretnéd Te is egy olyan biztosító mellett letenni a voksodat, ahol garantált, hogy kényelmesen tudod végezni az összes intéznivalódat? Találd meg interneten keresztül az élethelyzetedre megoldást nyújtó csomagot, és köss online biztosítást, hogy megspórolhass rengeteg időt magadnak!
Gyerekbarát megoldások
A személyes ügyintézés a kisgyermekesek számára sem éppen egy leányálom. Az irodában töltött idő hosszabbra nyúlik, a kisebbek pedig hajlamosak ilyenkor látványosan elunni magukat. Abban az esetben viszont sok energiát megtakaríthatunk, ha tudjuk, hogy az ügyfélszolgálat gyermekbarát, külön a legkisebbek számára létrehozott kuckóval, ahol az apróságok elfoglalhatják magukat, míg a szüleik megteszik a bejelentéseiket.
Telefonos ügyintézés
Azok, akik jobban szeretik telefonon keresztül intézni a dolgaikat, bizonyára tudják, mennyire idegőrlő tud lenni a hosszú perceken át hallgatott várakoztató zene. Éppen ezért vannak olyan rugalmas megoldások is, mint a visszahívás kérése. Ebben az esetben ugyanis az ügyintéző egy előre megadott időpontban fel fog téged keresni, hogy átbeszélhessétek a téged foglalkoztató kérdéseket, vagy megtehesd a kárbejelentésedet. Így biztosan nem kell attól tartanod, hogy hosszú időt pazarolsz el eredménytelenül az ügyintézésre, ráadásul megadhatsz olyan időpontot a visszahíváshoz, amikor nincsen egyéb elfoglaltságod és nyugodtan tudod fogadni a hívást.