A Warner Bros. Interactive Entertainment és a Monolith Productions novemberben jelentette be a Middle-earth: Shadow of Mordort, mely visszavisz minket Középföldére: az események a Hobbit- és a Gyűrűk Ura-trilógia közötti időszakban bontakoznak ki, egészen pontosan a cselekmény Szauron visszatérésével veszi kezdetét.
A gonosz erő felbukkanásával újra sikolyoktól lett hangos a birodalom, ahogy a pusztító horda százával öli az ártatlanokat. Az első áldozatok között hősünket és családját találjuk, ám Taliont, a bátor kószát a bosszú szelleme lidércként feltámasztja, hogy elégtételt vehessen -- az egészen Mordorig tartó menetelésünk során az ütközeteinket végigkísérő szellem valódi énjét és a Gyűrű erejének eredetét is megismerjük majd, valamint a fináléban szembenézhetünk az igazi nemezisünkkel.
A fejlesztők egy nyílt, a döntéseink által formált világot és sok akciót ígérnek, valamint némi egyediséget is, amivel a Middle-earth: Shadow of Mordor kitűnhet a külső nézetes akciójátékok tömegéből. Ez a Nemesis System, ami garantálja, hogy bármit is teszünk, annak valamilyen kisebb vagy nagyon következménye legyen az utunk egy későbbi szakaszán.
Ha ennél is többet akartok megtudni a játékról, akkor ajánlom figyelmetekbe az aktuális PC Gurut, melyben egy részletes előzetest olvashattok -- de mielőtt még az újságárushoz rohannátok, nézzétek meg a frissen kiadott játékképeket!
Csak aztán ne az legyen, hogy max a befejezés lesz más, amiből mondjuk lesz 3-6 fajta azt annyi.
A játék menete során is legyenek hatással a döntéseink folyamatosan és azok se egy-két alkalommal.