- A Metro: Exodus is támogatja az Nvidia RTX technológiáját
- A használt effektekről kaptunk bemutatót
A Metro: Exodus-t mozgásban utoljára a Gamescom 2018 során láthattuk, most pedig egy bár kevésbé akciódús, technológiailag azonban sokkal érdekesebb videót kaptunk. Nem titok, hogy a játék elsők közt fogja támogatni az Nvidia RTX technológiáját, erről kaptunk egy bő hét perces, kommentárral megtámogatott videót.
A ray-tracing persze még gyerekcipőben jár, pixelenként csupán három számolt fénysugárral kénytelenek dolgozni, de már így is egészen meggyőző eredményeket voltak képesek elérni. Míg a Battlefield 5 hasonló tematikájú techdemójában elsősorban a tükröződések kerültek bemutatásra, most a globális bevilágítás és felszíni tükröződés az a két effekt, melyben kicsit jobban elmerülhetünk, hála a részletes narrációnak.
Lefordítom: a játékosok 96%-a sokkal gyengébb kártyával játszik, mint a mai "high-end" és ez nagyon nem fog változni csak azért, mert lesz rtx2080. Egy nagyon kicsi réteget fog érinteni az egész.
További adalék, hogy bár nekem is ott van a polcon a 1080 ( repi kártya ) , de a mai napig a 970 ( szintén repi :)-en játszok, mert sajnálom beletenni a gépbe, mert nem éreztem szükségét...