A hajdanán szép időket megélt, sok rajongót szerző Syndicate-széria az évek során a feledés homályába merült, s egy jó ideig az EA polcán porosodott, meg nem pár éve úgy nem döntöttek, hogy újraindítják a stratégiai játékok egyik oszlopos tagját, csak éppen nem egy RTS formájában, hanem, követve az 2K példáját az X-COM-mal, ebből is egy FPS-t készítenek, hiszen erre fogékonyabbak az emberek. Megszületett tehát az egyszerűen csak Syndicate névre keresztelt reboot, mely a Starbreeze Studios boszorkánykonyhájában formálódva igyekszik új életet lehelni a sorozatba, de hogy ez mennyire lesz sikeres, arra még várni kell.
A játékból eddig nem sokat láttunk, s így a szériát csak most megismerő játékosok nem várják tűkön ülve a programot, a veterán rajongók pedig az éles váltás miatt szintén nem szaladtak a boltokba előrendeli a játékot. Ugyanakkor még jól is elsülhet a dolog, hiszen a Starbreeze nem amatőrökből áll, például a svédeknek köszönhetjük a meglehetősen kellemesre sikerült Riddick-játékokat, érdekes lesz tehát a premier, amire itt, Európában február 24-én kerül majd sor.
A játékból eddig nem sokat láttunk, s így a szériát csak most megismerő játékosok nem várják tűkön ülve a programot, a veterán rajongók pedig az éles váltás miatt szintén nem szaladtak a boltokba előrendeli a játékot. Ugyanakkor még jól is elsülhet a dolog, hiszen a Starbreeze nem amatőrökből áll, például a svédeknek köszönhetjük a meglehetősen kellemesre sikerült Riddick-játékokat, érdekes lesz tehát a premier, amire itt, Európában február 24-én kerül majd sor.
Amúgy valamelyik ilyen cikknél egy kommentelő írta a Diablo FPS-t... na azt viszont tényleg megnézném, belső nézetben hentelni a sok kis mocskot, meg Diablo-val megküzdeni ilyen szemszögből fincsi lenne
Na persze nem a Diablo III helyett, hanem ilyen Dark Messiah-szerű mellék-próbálkozásként.
Sztem nem lesz vele gond, bízom bennük
attól a játék nem lesz jobb vagy rosszabb. bár a váltások nem feltétlenül sikerülnek jól (örök példa: x-com), azért van jópár ellenpélda is:
-sims, ami akárhonnan nézzük, csak sim (city) vadhajtás
-populous3
-wh40k dow1-2 (bár nem saját ip, a firewarriort is a thq adta ki, szóval szerintem ér)
-wow.
star wars is megért pár kategóriát (mind lucasarts, nyilván), s egyik sw sem lett azért gyengébb vagy kiemelkedőbb, mert x játékstílust követ.
nekem legyen meg a hangulat és a deus ex-ség (ezt sokan köpik, mintha hiba lenne), a játékélmény - oszt jó...
Viszont eléggé fenntartásokkal viseltetek ezen éles váltásokkal szemben.
Pl az X-Comból is a stratégiákat nagyon szerettem, még a viszonylag kevés sikereket elért Apocalypset is. Viszont az Interceptor néven kijött szimulátor borzadályt kb 10 perc után kikapcsoltam, és leszedtem a gépről... remélem az ilyen mértékű váltás nem okoz ekkora minőségbeli esést eredményezni, sem ennél a projektnél sem az új XCOM FPSnél