Az EA egy hatalmas játékcég, és mint ilyen, nyilván sok, tipikusan multikra jellemző marhaságra és szemétségre hajlamos, de azért az mégis csak túlzás, hogy egymás után kétszer választották meg az Egyesült Államok legrosszabb vállalatának. A Consumerist nevű portál internetes szavazásán ugyanis annak ellenére is "győzött" a kanadai gyökerekkel rendelkező gigakiadó, hogy rengeteg olyan cég is létezik az USA területén, ami fegyvereket, mérgeket állít elő, és közvetve emberek millióinak haláláért vagy nyomorúságáért felel. Hát csoda, hogy az új vezérigazgató, Andrew Wilson megunta a szopórollert?
Wilson a Kotakunak adott interjút, amiben természetesen a hírhedt kitüntetés is szóba került. Elmondta, hogy az új üzletfilozófiájuk szerint olyan terméket kell előállítaniuk, amit megvásárolva a vevő úgy érzi, meglopta az EA-t -- oké, ez a marketingduma még nekünk is nyálas, lassan alig bírjuk felszárítani a monitorból csurgó rózsaszín taknyot.
Hozzátette ugyanakkor, hogy bár személy szerint nem hiszi, hogy az EA lenne Amerika legrosszabb cége, tény, hogy ezzel a szavazással a vásárlók üzennek a kiadónak. El akarják mondani, hogy nincsenek megelégedve, így Wilson és csapata úgy döntöttek, mindent megtesznek azért, hogy jövőre ne nyerjék el a díjat (bízzunk benne, hogy ennek érdekében nem gyújtják fel egy konkurens cég irodáját sem). Peter Moore-ral és a többi agyassal arra jutottak, hogy az online pass rossz ötlet volt, most pedig épp megszülik a második nagy felismerést, hátha egy nap leesik nekik a tantusz, hogy ugyan miért fintorog olyan sok ember az EA logója láttán.
Bár fent "kicsit" rosszmájúak voltunk, azért dicséretes, hogy Andrew nem rögtön emberek ezreinek kirúgásával kezdi vezérigazgatói karrierjét. Kérdés, hogy mennyire gondolják komolyan a változtatásokat, vagy ami még fontosabb: mennyire értik meg azokat az embereket, akikből élnek.