És ott áll előtted a gonosz kiteljesülése, Mordor Ura, Szauron, te meg hős Isildurként esel neki és kombózod agyon, a többi ork söpredékkel együtt -- vagy fordítva. Ha egy mondatban kellene összefoglalnom a játékot, akkor ez illik rá a legjobban. Középfölde sorsa a te kezedben van egy gamepaddal együtt, ugyanis egyelőre csak konzolokra jelent meg a demó -- nem tudni, a PC-s hol késlekedik. Letöltöttük és kipróbáltuk a több mint 1 gigabyte-osra hízott próbaverziót, ami tartalmazta a játék tréningkampányát, illetve egy sima területfoglalós multiplayer módot, maximum 16 emberrel, és jó néhány pályával.
Pandemic ide vagy oda, a Conquest játéktechnikailag nem egy lenyűgöző alkotás -- egyáltalán nem. Viszont van hangulata, így a Gyűrűk Ura-rajongók többsége biztos vagyok benne, hogy szívesen fogadja majd, ám aki nincs oda Tolkien világáért, nem hinném, hogy örömét lelné ebben az akciójátékban. Az irányítás körülményes, nem lehet ellenfelekre "lockolni" (azaz a célt befogni, rögzíteni), márpedig így meglehetősen problémás a nagyobb összecsapásokban tájékozódni, kezelni a kamerát. Alapból 4 választható kaszt van: kém, harcos, mágus és íjász. Mindegyik különböző kombósorozatokra képes -- leszámítva az utóbbit --, illetve háromféle speciális támadásra, az átlagos rúgkapálásokon kívül. Jól néznek ki a mozdulatok, de a két hadakozó fél között csak a skinek, illetve hőskarakterek különböznek. Ez utóbbi képezi viszont a taktikai lehetőségeket, hiszen ezek a hősök nagyon erősek, amit az átlagos karakterekkel ügyesen megtámogatva hatalmas irtást végezhetünk. A jó oldalon entek, Fehér Gandalf, Frodó és az összes ilyenkor elsüthető hős, Isildurtól Eowynig megtalálható. A gonosz oldal sokkal erőteljesebb és érdekesebb epikus karakterekből áll, lehetünk magával Szauronnal, hatalmas barlangi trollokkal, balroggal, a Gyűrű-lidércek királyával, de még a Kígyónyelvűvel is bevethetjük magunkat a mezőn -- nyilván itt is mindenki jelen van, aki szóba jöhet. Szóval a hősarzenál igen tág, velük van lehetőség megnyerni egy csatát -- no de ők csak alkalmanként választhatóak.
Viszont amit a fejlesztők ígértek, hogy visszaadják a nagy epikus csaták hangulatát, így a demó alapján nagyon nem jött be. Közelébe nem volt azoknak a több tízezer fős harcoknak, csak néhány szkriptelt jelenet látszik a háttérben, ahova egyébként el sem juthatunk. A pályák is nagyon behatároltak, nem érzed a szabadságot, bár kétségtelenül hangulatosak és hűek a mozihoz. XBox Live-on a maximális játékoslétszám a szokásos 16 fő, és van lehetőség osztott képernyőn is játszani, egymással kooperálva. A játékmenettel egy nagy problémám volt azon kívül, hogy nem túl változatos, a lovasharc pedig egyáltalán nem nagy szám: hogy a kém kasztnak van egy túl erős támadása, melyet láthatatlan állapotból tud elkövetni: ez a "backstab", azaz hátba szúrás. Ez azonnal végez veled egy látványos mozdulatsorozatot követően, és nagyon, de nagyon "imba". Téged is szétszívatnak vele, és te is szívathatsz -- kár, hogy mindenki ezzel akar majd lenni, ha fragelni szeretne, megölve a játék örömét...
A Conquest szerintem közelében sincs a Pandemic korábbi Star Wars Battlefrontjainak, de megvan benne az a Gyűrűk Ura életérzés, ami a saga rajongóit joggal vonzza majd, mert ott lehetnek megint egy kicsit Középföldén, egy csodálatos világban, ahol a jó és a rossz vívja végeláthatatlan csatáját. Az intró kicsit gagyi a filmből összevágott jeleneteivel, de hát semmi sem lehet tökéletes, és ezek ellenére is várom, hogy megjelenjen, mert imádom Frodóékat és a sima filmadaptációt is végigzúztam (nem nevet!). Január 16-án jelenik meg hivatalosan a játék minden platformra egyszerre, addig meg várjuk a PC-s demót...
A YouTube-on találtam két játékmenet-videót a demóból. Az első a szólista kampány tréningrésze, ahol Szauron is testet ölt, a második pedig egy multiplayer menet. Sok minden kiderül belőlük, ráadásul HD-ben is nézhetők a forrásoldalról.
Multiplayer videó
Pandemic ide vagy oda, a Conquest játéktechnikailag nem egy lenyűgöző alkotás -- egyáltalán nem. Viszont van hangulata, így a Gyűrűk Ura-rajongók többsége biztos vagyok benne, hogy szívesen fogadja majd, ám aki nincs oda Tolkien világáért, nem hinném, hogy örömét lelné ebben az akciójátékban. Az irányítás körülményes, nem lehet ellenfelekre "lockolni" (azaz a célt befogni, rögzíteni), márpedig így meglehetősen problémás a nagyobb összecsapásokban tájékozódni, kezelni a kamerát. Alapból 4 választható kaszt van: kém, harcos, mágus és íjász. Mindegyik különböző kombósorozatokra képes -- leszámítva az utóbbit --, illetve háromféle speciális támadásra, az átlagos rúgkapálásokon kívül. Jól néznek ki a mozdulatok, de a két hadakozó fél között csak a skinek, illetve hőskarakterek különböznek. Ez utóbbi képezi viszont a taktikai lehetőségeket, hiszen ezek a hősök nagyon erősek, amit az átlagos karakterekkel ügyesen megtámogatva hatalmas irtást végezhetünk. A jó oldalon entek, Fehér Gandalf, Frodó és az összes ilyenkor elsüthető hős, Isildurtól Eowynig megtalálható. A gonosz oldal sokkal erőteljesebb és érdekesebb epikus karakterekből áll, lehetünk magával Szauronnal, hatalmas barlangi trollokkal, balroggal, a Gyűrű-lidércek királyával, de még a Kígyónyelvűvel is bevethetjük magunkat a mezőn -- nyilván itt is mindenki jelen van, aki szóba jöhet. Szóval a hősarzenál igen tág, velük van lehetőség megnyerni egy csatát -- no de ők csak alkalmanként választhatóak.
Viszont amit a fejlesztők ígértek, hogy visszaadják a nagy epikus csaták hangulatát, így a demó alapján nagyon nem jött be. Közelébe nem volt azoknak a több tízezer fős harcoknak, csak néhány szkriptelt jelenet látszik a háttérben, ahova egyébként el sem juthatunk. A pályák is nagyon behatároltak, nem érzed a szabadságot, bár kétségtelenül hangulatosak és hűek a mozihoz. XBox Live-on a maximális játékoslétszám a szokásos 16 fő, és van lehetőség osztott képernyőn is játszani, egymással kooperálva. A játékmenettel egy nagy problémám volt azon kívül, hogy nem túl változatos, a lovasharc pedig egyáltalán nem nagy szám: hogy a kém kasztnak van egy túl erős támadása, melyet láthatatlan állapotból tud elkövetni: ez a "backstab", azaz hátba szúrás. Ez azonnal végez veled egy látványos mozdulatsorozatot követően, és nagyon, de nagyon "imba". Téged is szétszívatnak vele, és te is szívathatsz -- kár, hogy mindenki ezzel akar majd lenni, ha fragelni szeretne, megölve a játék örömét...
A Conquest szerintem közelében sincs a Pandemic korábbi Star Wars Battlefrontjainak, de megvan benne az a Gyűrűk Ura életérzés, ami a saga rajongóit joggal vonzza majd, mert ott lehetnek megint egy kicsit Középföldén, egy csodálatos világban, ahol a jó és a rossz vívja végeláthatatlan csatáját. Az intró kicsit gagyi a filmből összevágott jeleneteivel, de hát semmi sem lehet tökéletes, és ezek ellenére is várom, hogy megjelenjen, mert imádom Frodóékat és a sima filmadaptációt is végigzúztam (nem nevet!). Január 16-án jelenik meg hivatalosan a játék minden platformra egyszerre, addig meg várjuk a PC-s demót...
A YouTube-on találtam két játékmenet-videót a demóból. Az első a szólista kampány tréningrésze, ahol Szauron is testet ölt, a második pedig egy multiplayer menet. Sok minden kiderül belőlük, ráadásul HD-ben is nézhetők a forrásoldalról.
Egyszemélyes kampány videó Szauronnal
Multiplayer videó
Hát nem tudom talán jobb lesz mint az előző volt de hát ha majd többet tudok róla akor majd úgyis el tudom dönteni.
Bár lehet hogy tévedek!!!
Hát nem tudom talán jobb lesz mint az előző volt de hát ha majd többet tudok róla akor majd úgyis el tudom dönteni.
Bár lehet hogy tévedek!!!
Kasztok:
Ork mágus (több, mint lol)
Ork ninja (hádzsimeee)
Ork géppuskás (vagy íjász, mindenesetre szikrázva hatalmasat robbannak a nyilak)
Ork kardos (A Béla, aki megy, majd végignézi, ahogy levillámozzák vagy sniperezik)
Szpesől geszt: troll, aki balrogot idéz, aki meg sauront idéz...
A videók alapján egyáltalán nincs LotR feelingje azok számára akik csak az egyik Tolkien könyvet is elolvasták...
Jó tudom a bfme2-ben is voltak érdekes dolgok, na de ennyire...
Végülis mindegy, "Rombolj le egy világot, építsd újra az új generációnak 2. rész"...
Első volt a Force Unleashed azzal az animációs micsodával spékelve...
Kasztok:
Ork mágus (több, mint lol)
Ork ninja (hádzsimeee)
Ork géppuskás (vagy íjász, mindenesetre szikrázva hatalmasat robbannak a nyilak)
Ork kardos (A Béla, aki megy, majd végignézi, ahogy levillámozzák vagy sniperezik)
Szpesől geszt: troll, aki balrogot idéz, aki meg sauront idéz...
A videók alapján egyáltalán nincs LotR feelingje azok számára akik csak az egyik Tolkien könyvet is elolvasták...
Jó tudom a bfme2-ben is voltak érdekes dolgok, na de ennyire...
Végülis mindegy, "Rombolj le egy világot, építsd újra az új generációnak 2. rész"...
Első volt a Force Unleashed azzal az animációs micsodával spékelve...
"Eccercsak gyütt Sauron, nodehát mit képzel, jött Isildur, aki olyan gyorsan kardozott, hogy kigyulladt és 5 lett belőle...ettől Sauron kamehamekombója megrekedt és Középfölde megmenekült." XD Most komolyan? Ezt muszály volt ilyenre megcsinálni?
"Jöttek az orkok, Gimli begyújtotta fejszéjét, majd triplaszaltókkal nekikesett, amitől az orkok 6km-t repültek..." XD
Gyerekek, hát ennél a mount&blade bétás LotR modja jobb...
Amúgy alap, hogy Középföldén minas tirith előtt balrogok harcoltak villámot szóró mágusok és robbanónyilas meg force pushos tündék ellen XD ..."nemtuttad? hőőő... Pedig DE!"
"Eccercsak gyütt Sauron, nodehát mit képzel, jött Isildur, aki olyan gyorsan kardozott, hogy kigyulladt és 5 lett belőle...ettől Sauron kamehamekombója megrekedt és Középfölde megmenekült." XD Most komolyan? Ezt muszály volt ilyenre megcsinálni?
"Jöttek az orkok, Gimli begyújtotta fejszéjét, majd triplaszaltókkal nekikesett, amitől az orkok 6km-t repültek..." XD
Gyerekek, hát ennél a mount&blade bétás LotR modja jobb...
Amúgy alap, hogy Középföldén minas tirith előtt balrogok harcoltak villámot szóró mágusok és robbanónyilas meg force pushos tündék ellen XD ..."nemtuttad? hőőő... Pedig DE!"
Az viszont tény, hogy jobban is meg lehetett volna csinálni, na de sebaj ha már most tökéletes játékok lennének; irányítás-grafika-játékélmény szempontjából akkor már nem lehetne hova fejlődni, nemigaz?
Az viszont tény, hogy jobban is meg lehetett volna csinálni, na de sebaj ha már most tökéletes játékok lennének; irányítás-grafika-játékélmény szempontjából akkor már nem lehetne hova fejlődni, nemigaz?
Plusz nagyon ocsmány, legalább kinézne valahogy. Itt még nem röhögtem...
2.videó Ott csápol a fickó semmi baj ez a dolga , aztám jön a mágusbotos pali (bár ezt valaki már említette)
Túl teszem magam rajta , na de az ,hogy a FARKAS ALATT KOPOG A FÖLD (megpatkolták vagy mi ) na ezt 3-szor néztem vissza.
Plusz nagyon ocsmány, legalább kinézne valahogy. Itt még nem röhögtem...
2.videó Ott csápol a fickó semmi baj ez a dolga , aztám jön a mágusbotos pali (bár ezt valaki már említette)
Túl teszem magam rajta , na de az ,hogy a FARKAS ALATT KOPOG A FÖLD (megpatkolták vagy mi ) na ezt 3-szor néztem vissza.