A Beyond Good & Evil 2 simán lehetne új vaporware-király, bár azt a trónt most örömmel birtokolja a Half-Life 2: Ep. 3 (ami idén sem lesz kint az E3-on, ugye). Noha sokszor keltették a francia projekt halálhírét, a Ubisoft folyton megerősíti, hogy készül a játék. Most maga a híres tervező, Michel Ancel beszélt róla, igaz, kissé szűkszavúan.
"A játék jelenleg aktív fejlesztési fázisban van, csak rá koncentrálunk, és igyekszünk a lehető legjobbra csinálni. Annyit elárulhatok, hogy nagyon ambiciózus játékról van szó, ami alá megfelelő technológia kell." -- árulta el Ancel a franciaországi Toulouse Game Show-n, utalva rá, hogy a BG&E2 nextgen konzolokra készül el.
Valaki rákérdezett a játék kiszivárgott videójában látott parkour-szerű jelenetekre is: igaz, hogy a francia fejlesztők a Mirror's Edge-hez nyúltak inspirációért?
"Nem, egyáltalán nem, még jóval a DICE játéka előtt kitaláltuk ezt a módszert, mi több, nálunk a nézet is eltér a Mirror's Edge first person beállításától. A Prince of Persia és az Assassin's Creed közelebb áll ahhoz az irányításhoz, amit kigondoltunk. Persze sokkal aktívabb kamerát használunk, ami sokszor rázkódik, idomulva az akció tempójához, mint a híradókban láthatjuk."
Ancel nem beszélt megjelenésről, bár ha csak a következő konzolgeneráció idején kerül boltokba a játék, akkor még mindig évekre vagyunk a premiertől.
"A játék jelenleg aktív fejlesztési fázisban van, csak rá koncentrálunk, és igyekszünk a lehető legjobbra csinálni. Annyit elárulhatok, hogy nagyon ambiciózus játékról van szó, ami alá megfelelő technológia kell." -- árulta el Ancel a franciaországi Toulouse Game Show-n, utalva rá, hogy a BG&E2 nextgen konzolokra készül el.
Valaki rákérdezett a játék kiszivárgott videójában látott parkour-szerű jelenetekre is: igaz, hogy a francia fejlesztők a Mirror's Edge-hez nyúltak inspirációért?
"Nem, egyáltalán nem, még jóval a DICE játéka előtt kitaláltuk ezt a módszert, mi több, nálunk a nézet is eltér a Mirror's Edge first person beállításától. A Prince of Persia és az Assassin's Creed közelebb áll ahhoz az irányításhoz, amit kigondoltunk. Persze sokkal aktívabb kamerát használunk, ami sokszor rázkódik, idomulva az akció tempójához, mint a híradókban láthatjuk."
Ancel nem beszélt megjelenésről, bár ha csak a következő konzolgeneráció idején kerül boltokba a játék, akkor még mindig évekre vagyunk a premiertől.