Chocho tesztelte a Bioware Montreal alkotását, a Mass Effect Andromeda, és a véleményét a következőképpen foglalta össze: "tartalmas és hangulatos akció-RPG, ami mégsem képes élni a lehetőségekkel. Sajnos nem lesz belőle klasszikus, de azért így is érdemel egy esélyt." A premier után már gyülekezni kezdtek a fekete fellegek a program körül: volt kavarás az egyjátékos sztori DLC-vel, a készítőket beolvasztották a Motive-ba, és mint tudjuk, a fejlesztés is katasztrófális volt.
Most a Bioware bejelentette, hogy befejezi a Mass Effect: Andromeda egyjátékos kampányának támogatását, az utolsó megjelent folt az 1.10-es volt, ezután már nem fognak újabb frissítések érkezni, a multiplayer azonban továbbra is javítva lesz. Vajon mi állhat a döntés hátterében? A Bioware szerint a programot arra tervezték, hogy az egyjátékos kampány után a történetvezérelt APEX multiplayer küldetések meséljék meg az Andromeda galaxis felfedezését, ugyanakkor továbbra is megjelennek majd képregények és regények, az elkövetkező hetekben pedig a multiplayerrel foglalkozó részleg elmondja a terveit, hogy mivel akarja folytatni az egyelőre még élő, lélegző (ki tudja, meddig) többjátékos komponens támogatását.
Szerintetek helyes döntést hozott a Bioware?
Persze én vagyok a naív, hogy még mindig reménykedtem.
Ettől függetnelül a játék annak ellenére, hogy nem hozta azt a fajta "érzést" mint a trilógia még tetszett/tetszik, csak ugye ez egy befektetés volt részemről, és eléggé lehúzva érzem magam ezeket látva olvasva.
Ez most jó ideig ki lesz lőve, soká lesz újabb mass effect játék, esetleg mellék eresztések lehetnek mint egy starbound féle platformer sandbox játék, vagy valamilyen animált széria, esetleg pár gyengus apróság "ugye dungeon keeper?".
Azzal a csapattal kellett volna megcsináltatni ezt, akinek már volt tapasztalata mass effect játékkal és frostbite motorral, mert így a végeredmény sajnos felemás lett. Ettől függetlenül megtehették volna, hogy nem veszik el a csapattól a munkát és hagyják őket dolgozni a játékon, mint a No man's sky esetében, mert ők legalább tartották magukat ehhez, hogy javítani igyekeznek a játékon. Most aki várt volna valamilyen folytatást, vagy dlc-t és a kedvelt fajait, azok most pofára estek és a játék kijelenthető halottnak. Egy két éven belül kiürül és a multis részével sem fognak játszani, akkor viszont teljesen eldől, hogy 10 éven belül nem lesz folytatás. Nekem ez a tippem és véleményem, lehetett volna jobb játék és jöhettek volna a folytatások, de már a tervező asztalnál eldöntetett, hogy az Anthem és a többi másik játékuk helyezik előtérbe ezt a játékot pedig csak időhúzónak találták ki.
Ezzel az EA sikeresen feltette azt a pontot arra a bizonyosra és sikerült megismételnie egy franchise tönkrevágását és lejáratását. (Dungeon Keeper után) most ezt is.
Az első 3 rész nagy kedvenceim. Nem biztos hogy jó lenne ha elrontanám az élményeimet ezzel a "4." résszel.
Az első 3 rész nagy kedvenceim. Nem biztos hogy jó lenne ha elrontanám az élményeimet ezzel a "4." résszel.
Az első 3 rész nagy kedvenceim. Nem biztos hogy jó lenne ha elrontanám az élményeimet ezzel a "4." résszel.
Az első 3 rész nagy kedvenceim. Nem biztos hogy jó lenne ha elrontanám az élményeimet ezzel a "4." résszel.